Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Aput lomalla Aput lomalla
Kyseliäs Kyseliäs
tähhti patina tähhti patina
Väinämöinen ja pippeli-aino Väinämöinen ja pippeli-aino
haluakko puli kyppsä pivhi? haluakko puli kyppsä pivhi?
Omakuva Omakuva
Iloinen tamperelainen Iloinen tamperelainen
Lännen apu Lännen apu
Let the pee pee hit the poo Let the pee pee hit the poo
Apun aamukahvit Apun aamukahvit
kusettaa kusettaa
Kaliaa Kaliaa
Suljetulla Suljetulla
Linnansa vanki Linnansa vanki
lihava apu lihava apu
Apustus tatuointi Apustus tatuointi
Valupertti lidlissä Valupertti lidlissä
dom salyer dom salyer
itäpuu apu itäpuu apu
Ruotsinvalta Ruotsinvalta
Upi ajoi näyteikkunaan Upi ajoi näyteikkunaan
Hyökkämys Hyökkämys
Jeesustaja Jeesustaja
Vittu kun olen hihnassa Vittu kun olen hihnassa
 976 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
16.06.2022 07:56:57
[ + 6 - | ]

Koneistaja

[65131] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1024x768] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(343)
16.06.2022 10:52:03
#578309 [+2] Piilota Suosittele

>>578292 "Miksi vaihtaa uuteen jos vanha toimii vielä hyvin?"
Toki niihin on -90 luvun jälkeen lisätty suojia, valaisimia jne mittalaitteita jottei nuorempi polvi joudu pintaa arvioimaan hiparin perusteella ja että kappaleet pysyy ahistukseen sopivissa toleransseissa.
Tuollainen kuvan kaltainen 1K62 Stanko toimii vielä säännöllisen huollon avulla ehkä vielä vuonna 2060.

16.06.2022 16:50:21
#578331 [+-] Piilota Suosittele

>>578315 Kyllä niitä on pienemmillä pajoilla paljonki käytössä. Jos niitä ei tyhmyyttään riko niin eihän tuommoset lopu ikinä. Olis kyllä himo saaha sorvi omaanki autotalliin

[ 7 viestiä | ]