Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.03.2018 00:07:18 Jäseniä 2 Vierailuja 420 Medioita 46

Sain messengerissä viestin joltakin narkkarilta, joka uhkasi seuraavan kerran täälläpäin käydessään hakata minut tiputuskuntoon. Ilmeisesti olin loukannut häntä jotenkin kommentissani Runopojan kuolemaan liittyvässä uutisjutussa. No minähän tietenkin siitä niin peljästyin, että minun oli ihan pakko katumuksen merkkinä perustaa Jimi Karttusen muistokanava tänne, kun en muutakaan keksinyt. Lepää rauhassa kaunis prinssi.

Keskustelua Nakuankan kanssa Keskustelua Nakuankan kanssa
Persujen uusi motto Persujen uusi motto
Nationalistit Nationalistit
Snibedi snab Snibedi snab
Persujen puolueohjelma Persujen puolueohjelma
Persut määkii laumassa Persut määkii laumassa
Persitalibanit Persitalibanit
Vasemmiston ja oikeiston ero Vasemmiston ja oikeiston ero
Kekkonen ei ollut persu Kekkonen ei ollut persu
Haittasuomalainen puolue Haittasuomalainen puolue
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Hapsi, Granit ja Basso Hapsi, Granit ja Basso
Terveiset persuille Terveiset persuille
Persuja ei tarvitse suvaita Persuja ei tarvitse suvaita
Persu-magat Persu-magat
Pesulla Pesulla
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Kuinka löydät Granitin Kuinka löydät Granitin
Persujen painajainen Persujen painajainen
Purra: "Sehän ei meille käy" Purra: "Sehän ei meille käy"
Olikin persu Olikin persu
Ihan on äitinsä näköinen Ihan on äitinsä näköinen
Liberaalit Liberaalit
Senkin Senkin
 471 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
23.10.2025 21:06:12
[ + 0 | ]

Persut määkii laumassa

[84017] [1000011958.jpg] [0.07 MB] [720x714] [] []
1000011958.jpg

persut

(247)  · 

maga

(61)  · 

maahanmuutto

(85)
23.10.2025 22:38:28 | 22:39:23
#723354 [+2] Piilota Suosittele

Nii miten ois ne paperit ni saat jatkaa ihonväristäsi riippumatta ellet ole pahemman luokan rikollinen.

Miksi luulette, että norski päätti muuttaa jäävuorelle, jonne pääsee lautalla kerran kahdessa vuodessa?

23.10.2025 23:52:20
#723363 [+4] Piilota Suosittele

Öö ?
Tänäpäivänä kutakuinkin kaikilla ihmisillä on kuitenkin jokin kansalaisuuden todistava asia olemassa.
Jos ei ole näyttää mitään dokumenttia tai henkilötietoja löydy mistään järjestelmästä,
niin on aika hyvä epäily muiden kansalaisuuteen liittyvien tuntomerkkien
perusteella, että kaikki ei ole kunnossa.

Ja toinen, että tuolla laitoksessahan ne loppupelissä käydään läpi viimeistään, että
onko oikeutusta olla maassa vai ei. Sieltä laittavat koneeseen ja takaisin kotia on
ollut käytäntö jo tovin.

Tekemällä tehty kuva, joka ei vastaa todellisuutta.

1/5 yritys norjis.

[ 6 viestiä | ]