Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.03.2018 00:07:18 Jäseniä 2 Vierailuja 420 Medioita 46

Sain messengerissä viestin joltakin narkkarilta, joka uhkasi seuraavan kerran täälläpäin käydessään hakata minut tiputuskuntoon. Ilmeisesti olin loukannut häntä jotenkin kommentissani Runopojan kuolemaan liittyvässä uutisjutussa. No minähän tietenkin siitä niin peljästyin, että minun oli ihan pakko katumuksen merkkinä perustaa Jimi Karttusen muistokanava tänne, kun en muutakaan keksinyt. Lepää rauhassa kaunis prinssi.

Vatnik-puolue Perussuomalaiset Vatnik-puolue Perussuomalaiset
Hapsi, Granit ja Basso Hapsi, Granit ja Basso
Liberaalit Liberaalit
Purra: "Sehän ei meille käy" Purra: "Sehän ei meille käy"
Luolaston pojat Luolaston pojat
Olikin persu Olikin persu
Herkkua Herkkua
Ei koskaan enään IKEAan Ei koskaan enään IKEAan
Persujen painajainen Persujen painajainen
Hapsin Amerikan serkku Hapsin Amerikan serkku
Nationalistit Nationalistit
Monikulttuuri Monikulttuuri
Trumpin mitali Trumpin mitali
Haittasuomalainen puolue Haittasuomalainen puolue
Autistit vauhdissa Autistit vauhdissa
Persua nyrkillä nekkuun Persua nyrkillä nekkuun
Granitin tiedonhankinta Granitin tiedonhankinta
;3 ;3
Persujen uusi motto Persujen uusi motto
Granitin hakuhistoria Granitin hakuhistoria
Psyykksiset voimat vain pakotti Psyykksiset voimat vain pakotti
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Näen luolastolaisen Näen luolastolaisen
Hyvee joulua Hyvee joulua
 565 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
19.09.2025 13:28:02
[ + 4 | ]

Kekkonen ei ollut persu

[83171] [1000011760.jpg] [0.05 MB] [526x526] [] []
1000011760.jpg

persut

(247)  · 

jeesuspersut

 · 

kd

 · 

räsänen

(5)  · 

palestiina

(50)  · 

norski

(36)  · 

aito_norjalainen

(23)
19.09.2025 17:32:57
#717915 [+4] Piilota Suosittele

Aika jännä et kekkonen ei ollu persu. Asialla ei varmasti oo mitää sen kanssa tekimistä että persuja ei ollu kekkosen aikaan.

20.09.2025 19:29:41
#718030 [+-] Piilota Suosittele

>>717911
useampi maa ympärillä on edelleenkin unelmoinut pyyhkimisestä kartalta
arabiliiton 22 jäsenmaasta vain kuusi on tunnustanut israelin
tämänhetkinen paine palestiinan tunnustukselle lieneekin juoni hankkia sellainen joutumatta itse tunnustamaan israelia

20.09.2025 19:32:59
#718033 [+-] Piilota Suosittele

>>718030
Presidenttimmekin toivoo terroristivaltion tunnustamista, en tiedä mikä mättää.

Osa valtioista on jo tajunnut ettei kannata edes yrittää, osa näistä keski ÄO ~60 maista ei ole sitä oikein sisäistänyt.

24.09.2025 20:06:29
#718522 [+-] Piilota Suosittele

>>718359
Alue määrättiin juutalaisille YK:n toimesta, olisi sen tosin voinut määrätä ihan johonkin muualle kuin kaikkein juutalaisvihamielisimpien valtioiden keskelle ja mahdollisesti toisten maille.

[ 13 viestiä | ]