Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.03.2018 00:07:18 Jäseniä 2 Vierailuja 420 Medioita 46

Sain messengerissä viestin joltakin narkkarilta, joka uhkasi seuraavan kerran täälläpäin käydessään hakata minut tiputuskuntoon. Ilmeisesti olin loukannut häntä jotenkin kommentissani Runopojan kuolemaan liittyvässä uutisjutussa. No minähän tietenkin siitä niin peljästyin, että minun oli ihan pakko katumuksen merkkinä perustaa Jimi Karttusen muistokanava tänne, kun en muutakaan keksinyt. Lepää rauhassa kaunis prinssi.

Niin se vaan pyörii Niin se vaan pyörii
Älä komppaa äärioikeista Älä komppaa äärioikeista
Trumpin mitali Trumpin mitali
Persujen painajainen Persujen painajainen
Monikulttuuri Monikulttuuri
Persujen puolueohjelma Persujen puolueohjelma
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Olikin persu Olikin persu
Vasemmiston ja oikeiston ero Vasemmiston ja oikeiston ero
Persitalibanit Persitalibanit
Persua nyrkillä nekkuun Persua nyrkillä nekkuun
Psyykksiset voimat vain pakotti Psyykksiset voimat vain pakotti
Persujen uusi motto Persujen uusi motto
Liberaalit Liberaalit
Herkkua Herkkua
Hapsi, Granit ja Basso Hapsi, Granit ja Basso
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
;3 ;3
Autistit vauhdissa Autistit vauhdissa
Kuinka löydät Granitin Kuinka löydät Granitin
Purra: "Sehän ei meille käy" Purra: "Sehän ei meille käy"
Hapsin Amerikan serkku Hapsin Amerikan serkku
Snibedi snab Snibedi snab
Persun auto Persun auto
 565 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
19.09.2025 13:28:02
[ + 4 | ]

Kekkonen ei ollut persu

[83171] [1000011760.jpg] [0.05 MB] [526x526] [] []
1000011760.jpg

persut

(247)  · 

jeesuspersut

 · 

kd

 · 

räsänen

(5)  · 

palestiina

(50)  · 

norski

(36)  · 

aito_norjalainen

(23)
19.09.2025 17:32:57
#717915 [+4] Piilota Suosittele

Aika jännä et kekkonen ei ollu persu. Asialla ei varmasti oo mitää sen kanssa tekimistä että persuja ei ollu kekkosen aikaan.

20.09.2025 19:29:41
#718030 [+-] Piilota Suosittele

>>717911
useampi maa ympärillä on edelleenkin unelmoinut pyyhkimisestä kartalta
arabiliiton 22 jäsenmaasta vain kuusi on tunnustanut israelin
tämänhetkinen paine palestiinan tunnustukselle lieneekin juoni hankkia sellainen joutumatta itse tunnustamaan israelia

20.09.2025 19:32:59
#718033 [+-] Piilota Suosittele

>>718030
Presidenttimmekin toivoo terroristivaltion tunnustamista, en tiedä mikä mättää.

Osa valtioista on jo tajunnut ettei kannata edes yrittää, osa näistä keski ÄO ~60 maista ei ole sitä oikein sisäistänyt.

24.09.2025 20:06:29
#718522 [+-] Piilota Suosittele

>>718359
Alue määrättiin juutalaisille YK:n toimesta, olisi sen tosin voinut määrätä ihan johonkin muualle kuin kaikkein juutalaisvihamielisimpien valtioiden keskelle ja mahdollisesti toisten maille.

[ 13 viestiä | ]