Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 330 Medioita 3111

Pornoa ja sen sellaista

Onko olemassa palavaa vettä? Onko olemassa palavaa vettä?
Thicc Thicc
Tissit Tissit
Otti lasillisen Otti lasillisen
Uimassa Uimassa
Kesäneito Kesäneito
Tissi Tissi
Just a tip for the wedding night, my dear Just a tip for the wedding night, my dear
nuuhkisin nuuhkisin
Maistusko aamupala? Maistusko aamupala?
Jakopään ketju Jakopään ketju
crystall guns crystall guns
näytä sun lepakkoluolas näytä sun lepakkoluolas
Pihvin deitti :3 Pihvin deitti :3
Pylly Pylly
Lattian pesua Lattian pesua
melkoinen messuhalli melkoinen messuhalli
Ihanat naiset Ihanat naiset
Perjantai bylle Perjantai bylle
Ihana nainen Ihana nainen
Noin sitä välillä pitääkin. Noin sitä välillä pitääkin.
Polkijatyttö Polkijatyttö
kokoomuksen terveiset köyhille kokoomuksen terveiset köyhille
Peruskolhuja treeneissä Peruskolhuja treeneissä
 2 427 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
11.04.2020 03:18:11
[ + 1 | ]

Ottaisin tolta Coronan

[41745] [Coronaavitusti.webm] [0.11 MB] [502x854] [2.56s] [] []

erotiikka

(67)
11.04.2020 06:54:11
#329995 [+-] Piilota Suosittele

tiesitkö että puolet amerikan koronaan sairastuneista ja kuolleista on neggeröitä vaikka heitä on vaan 10% populaatiosta. on ne vaan tyhmiä.

24.09.2021 12:07:08
#503365 [+-] Piilota Suosittele

>>330501

Sama suomessa. Nyt rokottamattomia on yli 40% sairaalassa. Somppuja suurin osa. Husu oli sitä mieltä, ettei tieto liku porukan kesken. Naidaan samoja kameleita.

25.09.2021 09:53:51
#503780 [+-] Piilota Suosittele

>>503576

Taristuksessa on edelleen. Ainakaan nyt ei ole vielä narkoleptian kaltaisia tullut esille. Ainoa ongelma tuossa on se, ettei valtio ota oikeastaan mitään vastuuta jos ja kun tilanne eteen tulee.

26.09.2021 00:29:37
#503951 [+-] Piilota Suosittele

>>503780
Ei minua kauheasti vituta ottaa vaikka viidettä piikkiä jos se todistetusti toimii, eikä sivuvaikutuksista ole kauheasti raportoitu, mitä nyt pahimmillaan parin päivän kuume.

Ja kun?

26.09.2021 21:02:36
#504105 [+1] Piilota Suosittele

>>503994
6vk väli edelleen. Ei ne nyt mitään syanidia pistä, kaikessa isossa on aina salaliittiteoreetikot vauhdissa.

Kuussa ei käyty '69, ja 9/11 oli inside job, eiks jeh?

[ 10 viestiä | ]