Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 295 Medioita 3110

Pornoa ja sen sellaista

kikkityty kikkityty
Ihana nainen Ihana nainen
Ihanaa kohtaamista Ihanaa kohtaamista
Paras ehkäisykeino? Paras ehkäisykeino?
Bonnie Marino Bonnie Marino
Ompa outo tatuointi Ompa outo tatuointi
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Juhlat Juhlat
Tissit Tissit
anteeksi nyt tulee spermaa anteeksi nyt tulee spermaa
Tyttö Tyttö
Ruåtsi hyysäröi Ruåtsi hyysäröi
Ihanat naiset Ihanat naiset
Tonttu haluaa jätskiä Tonttu haluaa jätskiä
Lakritsia Lakritsia
tissie välii tissie välii
Hyvää joulua Hyvää joulua
Onnellisuus Onnellisuus
Siivoushommia Siivoushommia
ihana nainen ihana nainen
ihana nainen ihana nainen
Honey, nobody is looking at them now Honey, nobody is looking at them now
Tight skirt Tight skirt
 1 965 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
02.02.2020 06:42:25
[ + 6 | ]

Salilla on myös nähtävyyksiä

[39177] [0.jpg] [0.08 MB] [600x767] [] []
0.jpg

sexy

(106)  · 

sali

(23)  · 

kuntosali

(19)  · 

nainen

(2356)  · 

perse

(783)  · 

tissit

(1671)  · 

lahjakas

(102)  · 

ihana

(175)  · 

karkkia

(87)  · 

fitness

(9)
07.11.2025 03:22:39
#725771 [+-] Piilota Suosittele

Itte asiassa ku aikonaan kävin salilla niin halusin vaan treenata. Siellä oli vaikka mitä tyttöjengejä jotka keskenään kehu toistensa perseitä eikä etes tehneet mitään muuta ku keimailivat peilien edessä. Kerran sitte yks niistä pikkuhoroista pyyti mua ottamaan kuvan kameralla (siihen aikaan ei ollut vielä kännyköitä saati sitten niissä olevia kameroita) niin sanoin, että rok rok. Otin niitä kuvia niin monta ku sen kameran rullassa vaan oli kuvia. Se nääs sylki ne kuvat saman tien ulos niin pyytelin anteeks, että nyt tuli vähän huono valotus tai jotain muuta vastaavaa paskaa ja meni vielä läpi.

Ku kameran rulla sitten loppu niin pahottelin, etten saanuj hyviä kuvia. Ku ne sitten laumalla kävi niitä läpi niin ainakin neljä niistä sano, että ihan paskoja kuvia/paskasti otettuja kuvia. Katoin flikkoja ja sanoin, että mulla ei oo silleen esteettistä silmää, koska mä oon täällä treenaamassa. Yks niistä sitten lähtiessään potkas vieressä treenaajan juomapullon nurin, mutta se on sitten ihan eri asia se.

[ 3 viestiä | ]