Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 227 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Rob Zombie - What Lurks On Channel X? Rob Zombie - What Lurks On Channel X?
Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer (FA) Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer  (FA)
Void taste, inane waste. Void taste, inane waste.
CMX - Kultanaamio CMX - Kultanaamio
Börh Börh
Hä? Hä?
Cradle Of Filth - Nymphetamine Fix [OFFICIAL VIDEO] Cradle Of Filth - Nymphetamine Fix [OFFICIAL VIDEO]
Vittu mä tykkään nekromantiasta Vittu mä tykkään nekromantiasta
Kumikameli - Tuomittu juntiksi Kumikameli - Tuomittu juntiksi
Toin sulle kalan Toin sulle kalan
Ribales Ribales
Mona Stöö Mona Stöö
PALAYE ROYALE - Fucking With My Head (OV) PALAYE ROYALE - Fucking With My Head (OV)
Ministry - Burning Inside (OC video) Ministry - Burning Inside (OC video)
Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP
Öitä Öitä
Kurks Kurks
Pontypool - Grant Mazzy (Army Bombardment, Word Plague) Pontypool - Grant Mazzy (Army Bombardment, Word Plague)
Ajattara - Ilon Päivä (lyrics) Ajattara - Ilon Päivä (lyrics)
Moscow Vice Moscow Vice
Hiirenmetsästäjän vartalo? Hiirenmetsästäjän vartalo?
Syrämen syömä jäläki Syrämen syömä jäläki
Uusi Sfinksi Uusi Sfinksi
Ronaldin huono päivä Ronaldin huono päivä
 982 näyttökertaa, 28 viestiä, 2.61 MB, 1 tiedosto
10.08.2020 10:37:42
[ + 4 | ]

Luolaston käyttäjien kuivakaapit

[46183] [tiedosto.jpg] [2.61 MB] [3024x4032] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

kaappi

(18)  · 

ananas

(44)
10.08.2020 15:49:51 | 15:51:01
#373050 [+-] Piilota Suosittele

>>373011

Kaikki kotioppäin ;3


Jaaha, et siis ole tonnikalafaneja muuten kuin välillisesti :3 Huomaa kuitenkin etten edes vielä kysynyt kissanruokakaapin sisällöstä. Nyt en enää tiedä kehtaanko kysyäkään, kerta olen julmuri ;___; ...hurr hurr >:3

10.08.2020 16:36:08 | 16:36:52
#373074 [+-] Piilota Suosittele

>>373064

Börhmaste. :3

Ihmiselle ei pidäkään olla liikaa tonnikalaa kerralla, pikantin makunsa ansiosta se on ikään kuin mauste :3 Tosin joskus nuorena ja nykyistä vähemmän helposti liikabörheytyvänä (is there such thing? ;3 ) oli kätevä pikamössö kuin keitti makaronia, ja sekaan purkki tonnikalaa ja paljon ketsuppia ja loraus kuohukermaa ja suht reippaasti mustapippuria. Se tonnikalaisuus ikään kuin sulautui sinne ketsuppiin ja kermaan :3 Nyt täytyy jättää makaronit vähemmälle ja kermatkin annostella kohtuudella, nuollaan sitten kupin pohja tarkemmin >:3

10.08.2020 20:26:27
#373209 [+-] Piilota Suosittele

Aika pienet on varastot. Toisaalta, mitä sitä kasata turhia vanhentumaan ja viemään tilaa. Tungin käden tänään leipäpussiin joka oli sisältä täysin homeessa. 4pv vanhaa tuoretta leipää.

10.08.2020 20:40:32
#373222 [+-] Piilota Suosittele

>>373209

Kaikki menee tasaisesti käyttöön. Ei jaksa hamstrata. Kerrankin ostin jotain kaappiin välittömien tarpeiden lisäksi.

Hyi sjutton... no kotiin palatessa kaadoin keittiön matolle pilaantunutta maitoa... haisi ihan värkille.

11.08.2020 12:53:38
#373487 [+-] Piilota Suosittele

>>373384
Joo emmä sukkaan runkkaajia tajua.

En oo koskaa syöny nuudeleita.

Don't bullshit me Carl! Kaikki on syöny nuudeleita, ja ne on hyviä. Hyviä hiilaripesäkkeitä joista ei tahdo nälkä lähteä.

[ 28 viestiä | ]