Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 230 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Vivamort engages direct control Vivamort engages direct control
Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4) Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4)
Kuva10 Kuva10
Marilyn Manson - Deep six Marilyn Manson - Deep six
Kuva7 Kuva7
Isis - Wavering Radiant [FA] Isis - Wavering Radiant [FA]
Marilyn Manson - Angel With The Scabbed Wings Marilyn Manson - Angel With The Scabbed Wings
Kuva5 Kuva5
CMX - Kultanaamio CMX - Kultanaamio
Börh Börh
Alice in Chains - Man in the Box Alice in Chains - Man in the Box
Öitä Öitä
Kuva4 Kuva4
Deftones - Change (In The House Of Flies) Deftones - Change (In The House Of Flies)
Royal Blood – Lights Out (Official Video) Royal Blood – Lights Out (Official Video)
Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3 Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3
CMX - Ei Yksikään CMX - Ei Yksikään
Keppustelua Keppustelua
What is your name, scumbag! What is your name, scumbag!
The Colour out of Space (H. P. Lovecraft) The Colour out of Space (H. P. Lovecraft)
Lelu Lelu
Kuva2 Kuva2
Boy George - Crying Game Boy George - Crying Game
Ribales Ribales
 866 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 2 tiedostoa
09.01.2020 07:21:50
[ + 5 - | ]

Lumenylikurkkaajat

[38334] [1249705.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
1249705.jpg
[38333] [Interesting_Thing_Here.jpg] [0.05 MB] [600x600] [] []
Interesting_Thing_Here.jpg

kissa

(5207)  · 

lumi

(122)  · 

hanki

(6)  · 

seisoo

(36)  · 

aita

(37)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
09.01.2020 13:43:35 | 13:44:41
#291664 [+-] Piilota Suosittele

:333

Mitähän siellä kinoksien takana näkyy?


(Ylipitkä sivuhistoria on ylipitkä ;3 )

Alempi bendele ylpeä huumonilla teettämistään lumitöistä :3

Oliko tuo kaulapanta ennen sinistä? Tarkoitan siis että juuri ennen sinistä ;3

09.01.2020 13:54:05 | 14:02:29
#291669 [+-] Piilota Suosittele

>>291664
Vivamortin ensimmäinen "vapaa" talvi, ikää 1,5v. :3

Ei näy kuvasta, mutta tuo kuistin aita on about 1,6m korkea ja hän hyppäsi tuonne päälle yhdellä loikalla ihmettelemään valkeaa maata.
(vanha jpg huono, sen aikainen kamera huonompi ;)

09.01.2020 13:56:13 | 13:56:53
#291670 [+-] Piilota Suosittele

>>291669

:333 Onkin niin uteliaan näköinen Vahtimortti :3 "Mitä tuo kaikki valkoinen on? O___O"

Ensin väistellään viimaa murheellisen musiikin säestyksellä ja kohta ollaan hangessa :333 Jospa se lumi ei mene samalla tavalla börhkarvojen läpi kuin tuuli :3

Ei mitään, peruna on ihan hyvä kuvausväline ;3 Jestas mikä singahdus :333 Huomaa että on treenattu ahkerasti ;3

[ 3 viestiä | ]