Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Niin herqullista ruohoa. Niin herqullista ruohoa.
Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload] Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload]
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO) TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
Slipknot - Dead Memories [OV] Slipknot - Dead Memories [OV]
Behemoth - Ora Pro Nobis Lucifer (OV) Behemoth - Ora Pro Nobis Lucifer (OV)
Slipknot - Duality [OV] Slipknot - Duality [OV]
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Pötköttelijä Pötköttelijä
Tune for Two Tune for Two
Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12) Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12)
Mona Stöö Mona Stöö
Taidevandalismi Taidevandalismi
No, Sir - A Clockwork Orange No, Sir - A Clockwork Orange
Ajattara - Lupaus (2017) (full album) Ajattara - Lupaus (2017) (full album)
Pari vanhaa killiä ;3 Pari vanhaa killiä ;3
Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004) Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004)
Lily Allen- FU Lily Allen- FU
Naiset tietää asioita!? Naiset tietää asioita!?
VARG - Das Ende... VARG - Das Ende...
Hä? Hä?
Kisukommentti Kisukommentti
Seikkailuun Seikkailuun
Proud 3evill Proud 3evill
BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC
 743 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto
06.12.2018 14:17:34
[ + 3 - | ]

Kastraattilaulaja

[21340] [Farinelli.png] [0.35 MB] [376x468] [] []
Farinelli.png

kissa

(5203)  · 

mäy

(30)  · 

börh

(1047)  · 

vivamort

(152)
06.12.2018 15:40:21 | 15:40:52
#129609 [+-] Piilota Suosittele

;_____________; >:3

Toisaalta kuinkahan villi Mortti sitten oisi jos olisi ihan kastroimaton laulaja? :3 Ja kuinka monet tonnikalaelarit pitäisi maksaa, kun Vivis olisi houkutellut naaraita lumoavilla laulutaidoillaan ;3

Löytyisköhän jostain vielä se äänite kastraattilaulajan (ihmissellaisen >:3) äänestä, linkitit joskus mutta hukkasin... Googlaan jos jaksan ;3

06.12.2018 16:26:27 | 16:33:15
#129636 [+-] Piilota Suosittele

>>129624

Kiitos! :3

Kastraattilaulajilla on kaunis ääni lajista riippumatta ;3 Eipä sillä etteikö tuo keksintö sinänsä olisi ollut järkyttävä ja vastenmielinen :/ Kissojen snibeni snabausta kyllä kannatan ettei suotta monistuta epäotollisiin olosuhteisiin :3

[ 3 viestiä | ]