Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Voikukka Voikukka
Iltapäivää - Sunny Afternoon Iltapäivää - Sunny Afternoon
Behemoth - Ora Pro Nobis Lucifer (OV) Behemoth - Ora Pro Nobis Lucifer (OV)
Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three
Marilyn Manson - Cry Little Sister (OV) Marilyn Manson - Cry Little Sister (OV)
Nugs Nugs
Jaroslaw Kukowski - Dream Jaroslaw Kukowski - Dream
Khyl Khyl
Men at Work - Land Down Under (lyrics) Men at Work - Land Down Under (lyrics)
Hollywood Vampires (live) Hollywood Vampires (live)
Yep. Yep.
Teknologiapuu Teknologiapuu
Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
Ikuisti börheytensä :3 Ikuisti börheytensä :3
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Raaps Raaps
They were gorged upon... They were  gorged upon...
Lily Allen- FU Lily Allen- FU
Ozzy Man Reviews: MEGA COMPILATION #5 Ozzy Man Reviews: MEGA COMPILATION #5
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
Marilyn Manson - Cake and Sodomy Marilyn Manson - Cake and Sodomy
BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC
Corey Taylor - Snuff (Acoustic) Corey Taylor - Snuff (Acoustic)
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
 989 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto
10.01.2019 16:47:16
[ + 7 - | ]

Osaan istua nätisti :3

[22754] [0.jpg] [1.57 MB] [4160x3120] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

börh

(1049)  · 

istuu

(56)  · 

tuoli

(82)  · 

tuolilla

 · 

sievä

 · 

viikset

(26)  · 

pitkät

 · 

uuni

(61)  · 

halko

(5)  · 

joulu

(260)  · 

2018

(9)
10.01.2019 17:58:37 | 17:59:27
#144933 [+-] Piilota Suosittele

Loput vuorokauden 86 399 sekunnista vietän yleensä ruokakupilla, katossa ja/tai paskalla, ehkä myöskin 4evillin raiveleissa.

<3

10.01.2019 18:00:50 | 18:06:00
#144935 [+-] Piilota Suosittele

>>144933

Kyllä noin sievällä istumisella on varaa kebbostellakin :333

Mortti katossa, pakko saada kuva! ;3

Ole kiltisti niin ei tarvitse käydä raiveleihin >:3 Paitsi jos alkukantainen metsästyshimo iskee ja iskeehän se :3

[ 5 viestiä | ]