kauheasti tullu mulle äxässä twiittejä suomalaisilta vihersuvakeilta jotka vinkuu elon muskista ja trumpista, että nyt he lopettaa x:n käytön. Jee? kiinosti?
>>658062 ite olin huutamas eduskuntatalon portailla että lopetan luolaston käytön ja kikkelityttöjen postaamisen. en saanu vallankumousta silti aikaseks :(
[
2 viestiä
|
]
⭰
Joko Media tai Sanna valehteli.
Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Olet murhaaja
Vaalimainos
muista kättä toisten taskuun
Idiootit eivät koskaan opi!
Julkinen Kärkkäinen.
vastuunpakoilu
Ne erot..
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Veronmaksaja.
Tynkkynen
Luottamus poliisiin kasvaa?
Väestönvaihto
Lemmy
Foliohattu
Mikko ja bensa.
nyrkkeily
Vassari wojak
Yle propagandaa taas 21.
Viherpiipertäjät asialla :D
Tilastot?
The Left wants to abolish the Police....does the Black community