Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Taas demari tietenkin 😄 Taas demari tietenkin 😄
Oops.. Oops..
Letsgobrandon Letsgobrandon
Vaalimainos Vaalimainos
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
Osmo prkle.. Osmo prkle..
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Kepulitkin mainostaa arabiaksi Kepulitkin mainostaa arabiaksi
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Pakkotyö Pakkotyö
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Joni Jaakola Joni Jaakola
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Suursilakan kootut 🤣 Suursilakan kootut 🤣
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
 413 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto
12.09.2024 00:14:36
[ + 4 | ]

natsi tulos

[73229] [b7ae46f9314b4336.png] [0.56 MB] [1000x1432] [] []
b7ae46f9314b4336.png

natsi

(251)  · 

antifa

(66)
12.09.2024 14:40:13
#646781 [+3] Piilota Suosittele

Niin rasistista asioista järkiperäisesti kyvytöntä keskustelemaan
ei olekkaan kuin suvaitsevainen maailmanparantaja.
Enemmän yhteneväisyyksiä terrorismin kuin natsien kanssa.
Natseilla oli sentäs järjestys ja selkeä tavoite.
Nuo on pikkuhiljaa ruvenneet nahistelemaan keskenäänkin jo siitä
minkävärisiä ja montako raitaa on viimeisimmässä lipussa.
Ja kuka on enemmän etuoikeutettu kuin toinen...

12.09.2024 17:25:28
#646841 [+2] Piilota Suosittele

>>646781
Nuo on pikkuhiljaa ruvenneet nahistelemaan keskenäänkin

Nokun ei anneta huomiota enää tarpeeksi muualta kun olemme jo kyllästyneitä tähän LGQTB+- paskaan.

12.09.2024 18:08:53 | 21:31:26
#646861 [+1] Piilota Suosittele

>>646841 Kyllä minä luulen, että ihmisen perimmäinen ongelma koko
aatteessa sieltä vain alkaa paistamaan läpi.
Ennen koko sateenkaaressa oli pääasissa kyse vain ihan tavan homoista ja lesboista.
Nyt niitä on jo kirjaimellisesti toisella elämällä/sielu toisen ruumiissa eläviä jne..

Eli jossakin tavan homollakin menee raja, että mitä kaikkea sekopäisyyttä
se sietää ja oikeiden sekoboltsien mielestä pelkkä homous ei ole tarpeeksi
trendikästä, että sillä olisi lupa nauttia samoista oikeuksista.

Eli käy juuri, kuten aikoinaan varmaan moni veikkasikin, että
koko paska luhistuu omaan mahdottomuuteensa.

12.09.2024 23:19:33
#646953 [+1] Piilota Suosittele

>>646932 No kuten eräs tuttu joka hartaan hetken eräässä ostarissa
todistaessaan, kun lauma somaleita ja manneja ottaa yhteen, että
tavan työssäkäyvä pääsee huomattavasti helpommalla, kun ongelmat
tappelevat keskenään.

[ 5 viestiä | ]