Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 829 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Yle propagandaa taas 17. Yle propagandaa taas 17.
Sanna taas. Sanna taas.
Vasemmisto Vasemmisto
Stubb. Stubb.
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
SDP VS PS SDP VS PS
Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
nyrkkeily nyrkkeily
Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Demokratia vs ryssä. Demokratia vs ryssä.
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
Jee! Jee!
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
Vasemmisto. Vasemmisto.
 462 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 07:33:23
[ + 3 - | ]

Mitäpä niistä faktoista..

[67226] [20220906_073254.jpg] [0.34 MB] [945x525] [] []
20220906_073254.jpg

vihreät

(423)  · 

idiotismi

(11)
06.09.2022 18:02:06 | 18:04:59
#597270 [+-] Piilota Suosittele

>>597206

Se onnistuisi kyllä. Peräkärri fillariin ja matkaan. Täytyy vaan palkata väkeä vähän lisää. Mistä palkkarahat?

Sitten tuohon raidehommeliin. Valtio sössi raidehommilinsa totaalisesti. Raiteilla kulki ennen rahtia ja paljon. Sitten tuli päättäjän ahneus ja rahtihintaa sekä laatua pudotettiin. Firman omistajat huomasivat, ettei VR:n kyydissä kannata enää kuljettaa mitään. Tulee kuljetus kumipyärillä koko matka halvemmaksi kuin terminaali - raide - terminaali. Lisäksi VR:n vaunujen agrigaatit olivat luokattoman huonoja. Tamro menetti yli 20 miljoonan euron kuljetuksen samaan syyhyn. Sen jälkeen alkoi massasiirtyminen kumipyörille.

07.09.2022 01:30:23
#597350 [+-] Piilota Suosittele

>>597206
Ei varmaan teollisuuden autoilua lasketa yksityisautoiluun. Isommissa kaupungeissa yksityisautoilun määrän vähentäminen on ihan positiivista, toki nää sekopäät yleensä ulisee ku landel ajetaan autolla vaikka siellä ei ole vaihtoehtoa.

[ 6 viestiä | ]