"Poliklinikka maksut pois!" Otti ja tuotaa... Max 41,8€ per käyntikerta tai max 135€ päiväkirurginen operointi, maksukatto 680€ / kalenterivuosi jonka jälkeen vapaakortti vuoden loppuun. Jos on työtön pienillä tuilla eli kelan / soskun asiakas niin no problem, kela maksaa ja lääkkeisiin saa maksusitoumuksen joten "poliklinikkamaksut pois" on turhaa vouhotusta koska ne maksaa itse kenellä on varaa ja kenellä ei ole varaa sille kela maksaa hoidot.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Anu ja Jumala
Ongelmia.
Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff
Osmo prkle..
Näin siinä sitten kävi..
Demarit ja 8 miljardia
Jos..
Irstas viesti
Yle propagandaa taas 29.
Persuja ei saa kritisoida
Veikkaus on suomen suurin kusetus
sanna tietää
Mutti Marin
Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Sdp ja nimby
Iiris
Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista