Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vasemmisto Vasemmisto
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Rokotusta ja elatusmaksuja. Rokotusta ja elatusmaksuja.
SDP ja väärä säästäminen SDP ja väärä säästäminen
Tarina kahdella kuvalla. Tarina kahdella kuvalla.
Mestari uskoi seiskan valheeseen Mestari uskoi seiskan valheeseen
Intian kosto Intian kosto
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse
Marin itäraja Marin itäraja
Kari. Kari.
venäjän pelastaja venäjän pelastaja
Demari ja persu Demari ja persu
Vassari wojak Vassari wojak
Sosialismi ja nuoret. Sosialismi ja nuoret.
Sannako se paha on? Sannako se paha on?
Muhh vhriidums Muhh vhriidums
Monesko riittää? Monesko riittää?
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda. Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda.
 453 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.57 MB, 1 tiedosto
22.04.2022 23:37:52
[ + 5 - | ]

Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?

[63893] [Screenshot_20220422-233712_Twitter.jpg] [0.57 MB] [1080x1841] [] []
Screenshot_20220422-233712_Twitter.jpg

honkasalo

22.04.2022 23:45:51 | 23:50:18
#565424 [+9] Piilota Suosittele

Miksi kaivostoiminnassa on pelkästään miehiä?
Miksi maanpuolustuksessa etulinjassa on pelkästään miehiä?

Aivan.....

JA menkööt päättämään. EI vittuakaan enää oikeasti kiinnosta.

23.04.2022 07:50:57
#565501 [+-] Piilota Suosittele

Hän kovasti tuntuu olettavan sukupuolii. Veikkaan ainaki ettei oo käyny kysymäs, koska menis jo noi monelt kysymine seksuaaliseks ahdisteluks.

23.04.2022 09:03:05
#565506 [+-] Piilota Suosittele

Kun kyseessä on siisti (kevyt) sisätyö hyvällä palkalla ja alalla on lähes pelkästään miehiä, niin hetken päästä on joku feminatsi ulisemassa koulutus helpotuksia ja sukupuoli positiivista syrjintää alalle.
Sitten jos on ala / työ jossa pääsee käyttämään valtaa niin hallelujaa, feminatsi keksii liukuhihnalta syitä miksi päättävässä asemassa olevien pitäisi olla kaikkien naisia.
Todellisuudessa suomessa kuka vaan voi kouluttautua niin pitkälle kuin äly sallii, hakea työpaikkaa jos pätevyydet / koulutus on alalle kelpaavat.
Ei täällä koulutus paikka tai työpaikka ratkea siihen oletko mies, nainen, hermafrodiitti, homo, lesbo, bi, hetero, aseksuaali jne jne.
Useinmiten ratkaisee jos on suhteita (sukulaiset, tuntee oikeat ihmiset tjsp), on oikean puolueen / liiton jäsen, omaa oikeanlaisen asenteen, sitten vasta kysellään koulutuksia tai pätevyyksiä ja jos olet siihen asti läpäissyt seulan niin "pikku puutteet" ammatti tutkinnoissa tai pätevyyksissä voidaan katsoa läpi sormien "sillä olethan meidän työnjohtajan lapsi / kaveri" tai "sillä olethan meidän puolueen / liiton jäsen ja hyvä tyyppi joka varmasti osaa asiat ilmankin sitä tutkinnon osaa".

[ 8 viestiä | ]