Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Mestari uskoi seiskan valheeseen Mestari uskoi seiskan valheeseen
Sannaa taas ❤️ Sannaa taas ❤️
Ilmasto ja eu. Ilmasto ja eu.
Jee! Jee!
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
Monesko riittää? Monesko riittää?
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
IS propagandaa. IS propagandaa.
Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
Sanna Sanna
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Emma Emma
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Esa rankaisee Esa rankaisee
Meemit Meemit
 447 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.74 MB, 2 tiedostoa
17.04.2022 09:23:04
[ + 2 - | ]

Arvopohja.

[63747] [Screenshot_20220417-091843_Samsung-Internet.jpg] [0.57 MB] [1080x1326] [] []
Screenshot_20220417-091843_Samsung-Internet.jpg
[63746] [Screenshot_20220417-092053_Samsung-Internet.jpg] [0.17 MB] [1080x752] [] []
Screenshot_20220417-092053_Samsung-Internet.jpg

elvytyspaketti

 · 

hallitus

(111)  · 

demarit

(141)
17.04.2022 12:46:28
#564053 [+2] Piilota Suosittele

Tiet ovat meillä yhtä pahassa kunnossa kuin noin 20 vuotta sitten Viipurissa.

Viipurissa, köyhäilevässä ryssälandiassa!

Meillä on isompaa ja suurempaa reikää teillä reiän perään.
Asfaltti tehdään aivan laaduttomasta säästömoskasta eikä kestä edes kahta vuotta.

Vihreät helsinkiläiset eivät suostu näkemään ongelmaa, kun vain metro ja ratikka stadissa kulkee ja sähköpotkulautoja saa joka nurkalta ja jalkakäytävillä päällyste on kunnossa.

Aivonsa aikoja sitten menettäneet, jos niitä olikaan, emmattimet, pullapitkot, huuhaa-iirikset ja hutisalot toki haluaisivat nähdä autoilijoita ruoskittavan kaduilla, jotta maailma olisi heidän mielestään kiva paikka.
Todellisuudessa edellä mainitut Suomen tuhoajavihreät pitäisi ruoskia torilla toistuvasti ainakin kerran kuukaudessa. Saatavilla pääsylipputuloilla voitaisiin sitten toteuttaa vihreää siirtymää sillä aikaa kun verotuloja käytettäisiin enemmän tieverkoston korjausvelan purkamiseen.

17.04.2022 15:13:47
#564077 [+-] Piilota Suosittele

>>564053
Vihreät helsinkiläiset eivät suostu näkemään ongelmaa, kun vain metro ja ratikka stadissa kulkee ja sähköpotkulautoja saa joka nurkalta ja jalkakäytävillä päällyste on kunnossa.

Se on täällä etelässä kyllä että julkiset toimii niin en oo itekkää autoo omistanu enää ~5 vuotee tms. Tosin jos asusin jossain muualla niin auto ois kyl melko pakollinen ellei oo hyvä tuuri.

[ 3 viestiä | ]