Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kepulitkin mainostaa arabiaksi Kepulitkin mainostaa arabiaksi
Korruptio ei ole Korruptio ei ole
sanna tietää sanna tietää
Järjen jättiläiset! Järjen jättiläiset!
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Vasemmistonuori. Vasemmistonuori.
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Foliohattu Foliohattu
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Johan bäckman Johan bäckman
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Halla ja Biden Halla ja Biden
Rokotusta ja elatusmaksuja. Rokotusta ja elatusmaksuja.
Takkudemari Takkudemari
Saavutuksia. Saavutuksia.
Sosialismi ja nuoret. Sosialismi ja nuoret.
Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava
Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
joe pedo joe pedo
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
 648 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.28 MB, 3 tiedostoa
23.05.2021 09:41:04
[ + 4 | ]

Nyt ei naurata. Idiotismi.

[54036] [20210522_200810.jpg] [0.07 MB] [623x585] [] []
20210522_200810.jpg
[54035] [20210523_082043.jpg] [0.05 MB] [761x428] [] []
20210523_082043.jpg
[54034] [20210523_090057.jpg] [0.16 MB] [1218x1045] [] []
20210523_090057.jpg

muutama kuva

(27)
23.05.2021 09:46:30 | 09:47:03
#466034 [+-] Piilota Suosittele

Ja mitä lähihoitajiin tulee niin persut saisi siitäkin mölinän aikaan, että 11,5 miljoonaa pitää seuraavanakin vuonna laittaa niihin hoitajiin.

23.05.2021 10:18:50
#466036 [+-] Piilota Suosittele

Perskeko hallituksella oli ennätyksellisen vähän avustajia ja jopa ympäristöministeriö lakkautettiin ja hyvin meni.
Tulos tai ulos.

23.05.2021 14:45:33
#466072 [+-] Piilota Suosittele

mitähän "accept" tarkoittaa tuossa
onko 95% välittömästi heittämässä katolta vai onko jotain "en tervehdi kadulla koska yök" välimuotoa, ja kuinka paljon

[ 7 viestiä | ]