Tässä maassa on eletty aikoja jolloin Johanin kaltaiset maanpetturit ja ryssänkätyrit pistettiin polvistumaan montun reunalle. Ne ajat saisivat palata.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Sitä parempaa turvallisuutta
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!