Jokseenkin ärsyttää se asenne, että rahaa pitää saada tekemättä yhtään mitään. Juuri katselin Ylen haastattelussa, notta elokuvasäätiö, taide sekä monet muut saman porukan ihmiset vaativat tiloja, juttuja ilmaiseksi. Se oma taide pitää saada ilmaiseksi esille.
MItä vittua oikeasti? Eikö sen verran riitä raha, että voi mennä ja vuokrata näyttelytilan asuinalueelta? EI, koska SE PITÄÄ SAADA ILMAISEKSI.
Muilta voi ja pitää leikata, että se saa ilmaiseksi sen. Voi vittu.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Vitun virhreät
Nii!
tulevaisuus
Vihreät ja "tiede" 🤣
Hyvin pissishallitus vetää.
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.