Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

VKK Kesäkokous VKK Kesäkokous
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Keijo on taas todellisuutta. Keijo on taas todellisuutta.
Demarit Demarit
Galluppeja. Galluppeja.
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Heh Heh
Yle propagandaa taas 24. Yle propagandaa taas 24.
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Suomalaiset puolueet Suomalaiset puolueet
Citykani Citykani
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Jordan Peterson Jordan Peterson
RASMUS RASMUS
Toimittajat. Toimittajat.
Vasemmisto Vasemmisto
Ihana nainen Ihana nainen
Legendaarista Legendaarista
RASMUS RASMUS
suolaista suolaista
 433 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.02 MB, 2 tiedostoa
08.02.2022 12:54:04
[ + 4 - | ]

Luottamus poliisiin kasvaa?

[61538] [Screenshot_20220208-115302_Samsung-Internet.jpg] [0.75 MB] [1080x1523] [] []
Screenshot_20220208-115302_Samsung-Internet.jpg
[61537] [Screenshot_20220208-115324_Samsung-Internet.jpg] [0.28 MB] [1080x1598] [] []
Screenshot_20220208-115324_Samsung-Internet.jpg

08.02.2022 16:28:54
#546265 [+1] Piilota Suosittele

Nogo-alueet vaan lisääntyy suomessakin. Nurmijärvelle on muuttanut aika paljon suomalaista perhettä. Päättäjä ei tunnu huomaavaan mitään erikoista siinä.

08.02.2022 16:55:14
#546270 [+-] Piilota Suosittele

Jarin pitäisi ehkä vähän katsoa ja lukea historiaa, suomi on aina apinoinut ruotsia huonoissa päätöksissä 5 - 20 vuoden viiveellä.
Jari voisi myös avata niitä perusteluita miksi poliisille hommattiin niitä kivityksen ja luodit kestäviä G-mersuja & "mörkö" sprinttereitä, kun ennen tultiin ilman toimeen ja jos järeän kaluston tarvetta oli niin lainattiin virka-apuna kalusto kuljettajineen puolustusvoimilta.
Nyt tässäkin kaupungissa näkyy poliisin kuosissa oleva panssari G-sarjalainen normaali partioajossa, on varmasti taloudellinen ja ekologinen vehje tuohon tarkoitukseen.

08.02.2022 18:59:49 | 18:59:58
#546310 [+2] Piilota Suosittele

Toivotaan, että Iiris tovereineen vastaanottaa nämäkin lieveilmiöt eivätkä tavalliset ihmiset, jotka ymmärtävät tulevat ongelmat.
Jos siitä ei Iiriksen järki parane ja todellisuus selviä, niin ehkä ympärillä ainakin ihmisille asia avautuu.

[ 7 viestiä | ]