Kerrankin VR on ollut silmät auki katsomassa maailman menoa.
Misandristi-Iiris on juuri tuollainen, kuten suuri osa vihreiden kukkahattutytöistä.
Vain kaksi asiaa Iiriksen tapauksessa ihmetyttää: 1) Kuka on niin hullu, että äänestää Iiristä? 2) Kuinka joku mies voi olla Iiriksen kanssa?
Vai onko tapauksen kaksi osalta tilanne se, että Iiris on kotona kilttiä tyttöä. Aikanaan eräs tuttu (ja kaunis blondi) oli nuorempana todella kovaa feministiä. Seurusteli sellaisen hieman enemmän tukea tarvitsevan ei-niin-menestyvän miehen kanssa. Puhui feminismiasioista ja kertoi, kuinka miehet eivät häntä komentele eikä hän tee miesten vuoksi asioita jne. No, ikää tuli lisää, mies vaihtui ja nainen muutti ko. miehen perässä keskelle ei mitään, kun mies ei halunnut kotiseuduiltaan poistua - ja feminismistä ei ole enää puhuttu.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Herlin
Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat
söi haravan
Vasemmisto
Rahaa palaa..
Politiikka kuvia
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Denmari, totta kai.
Ryssät on sotarikollisiakin.
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Valta Kuuluu Venäjälle
Hutisalo..
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil