Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 816 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Lisää veroa Lisää veroa
Siksi PS Siksi PS
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Vihreät Vihreät
sinun lompakkosi sinun lompakkosi
Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Arvopohja. Arvopohja.
Sdp Sdp
Marinin äo on 40 🤦‍♂️ Marinin äo on 40 🤦‍♂️
Sananvapaus.. Sananvapaus..
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
Pakkotyö Pakkotyö
Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat
Vasemmisto Vasemmisto
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
EsDeePee EsDeePee
Nii! Nii!
 511 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto
20.10.2021 14:06:45
[ + 0 | ]

Suur-Suomi

[57594] [oo-niinkuin-olli.png] [0.52 MB] [769x2817] [] []
oo-niinkuin-olli.png

olli

(7)  · 

suur-suomi

(7)  · 

suomen

 · 

siirtokunnat

 · 

neekeri

(1401)  · 

afrikan-tähti

20.10.2021 14:15:19
#509332 [+6] Piilota Suosittele

Onkohan Ollin mielestä myös esim. Afrikan maat ja aasian/amerikan maat jotka vallattiin Brittien/Espanjan/Ranskan jne. toimesta ja sitten myöhemmin kun nämä valtaajat valtasivat lisää alueita niin esim. Algeria on syyllinen kolonialismiin koska olivat Ranskan alaisina?

20.10.2021 17:02:42
#509364 [+3] Piilota Suosittele

>>509363
Ei koska syyt. Syyt on varmaan se että ei olla neekereitä. Mitään muuta syytä en keksi. Tai ehkä oltiin ton mielestä myös siirtomaa, mutta siitä huolimatta oltiin syyllisiä. Ota nyt jostain heseläisestä omien pierujen haistelijasta selvää.

20.10.2021 17:42:34
#509390 [+1] Piilota Suosittele

>>509377
:D Siis suomea on riistetty ja suomi on ollut siirtomaana. Sen takiahan se on hauskaa kun joku natsi tulee tänne kertomaan kuinka me ollaan osa rasismia ja kolonisaatiota. Tai "hauskaa". Hauskaa olisi jos kukaan ei nuolis sen neekerin persettä vaan naurais sen ulos suomesta faktoilla. Luonnollisesti en tiedä Ollin mielipidettä esim. Algeriasta, mutta ulosannin perusteella Suomi = riistäjä, Algeria = riistettävä. Vaikka todellisuudessa asia on jotain muuta, mutta varmaan joku metaanin yliannostus tuhonnut aivot.

Heittäisin villin veikkauksen, että Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta, toki Suomi on pieni maa ja afrikka suuri manner, mutta silti. Varmasti on monia alueita joista on lähtenyt vähemmän suhteessa kuin Suomesta.

20.10.2021 18:03:59
#509400 [+-] Piilota Suosittele

>>509390
Suomesta on lähtenyt orjia enemmän suhteessa väestöön kuin afrikasta

Käsittääkseni tästä on ihan jotain faktapohjaista tietoakin...

[ 11 viestiä | ]