Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 893 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

MAGA Hakkarainen MAGA Hakkarainen
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
sannan palvojat sannan palvojat
Purra ei usko tätäkään Purra ei usko tätäkään
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
sentristi sentristi
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Marin🤣 Marin🤣
Amatitaito. Amatitaito.
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
Takki kääntyy.. Takki kääntyy..
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Make America Sane Again Make America Sane Again
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
Remu Remu
 610 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]