Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 824 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Esa rankaisee Esa rankaisee
Kiljusen herrasväki Kiljusen herrasväki
Keskusta 2. Keskusta 2.
Vasemmiston jäsen.. Vasemmiston jäsen..
Vihervassarit tappelee :D Vihervassarit tappelee :D
Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Kikki Mauste öyh möyh Kikki Mauste öyh möyh
Sdp ja nimby Sdp ja nimby
Junkkari väläyttelee.. Junkkari väläyttelee..
Putinin hyödyllisiä idiootteja. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
SDP SDP
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Kongressiehdokkaan viisauksia Kongressiehdokkaan viisauksia
miten Trumputtimen mieli toimii miten Trumputtimen mieli toimii
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Demari ja persu Demari ja persu
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
 816 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.74 MB, 5 tiedostoa, 04.09.2021 06:58:33
[ + 2 | ]

Vihreä siirtymä.

[56364] [20210904_063553.jpg] [0.04 MB] [1080x686] [] []
20210904_063553.jpg
[56363] [20210904_063602.jpg] [0.28 MB] [1080x1253] [] []
20210904_063602.jpg
[56362] [20210904_065052.jpg] [0.1 MB] [1153x964] [] []
20210904_065052.jpg
[56361] [20210904_065246.jpg] [0.09 MB] [1080x1920] [] []
20210904_065246.jpg
[56360] [Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x979] [] []
Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg

vihreät

(423)  · 

idiotismia

04.09.2021 12:11:45
#497494 [+1] Piilota Suosittele

luin ton "kasvi kuusta" jutun ja mietin että ei kai kukaa tosissaa kirjota tämmöstä tai ajattele näin. pakko olla trolli. tosin nyt sain vahvistusta sille että ehkä joku oli sittekki tosissaan. vai että tuuli ei riitä tuulivoimaloille, eihän ne muutenkaa kata ku jonku ihan pienen osan siitä sähköstä mitä kulutetaan. ennemmi olis järkee puolustaa isoja jokia ettei joka paikkaa rakennettas voimaloita kun kalojen nousu häiriintyy siitä. nykyään on onneks lohiportaat lähes joka paikassa.

05.09.2021 10:36:21
#497768 [+1] Piilota Suosittele

Hekoti heh, oon aina pitänytkin Esko Valtaojaa asiamiehenä. Se vastailee aina huumorilla minun humalassa lähetettyihin sähköposteihin missä kyselen maailmankaikkeuden olemuksesta. :D

[ 5 viestiä | ]