Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 839 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vasemmiston älykkyys.. Vasemmiston älykkyys..
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
Aatu Aatu
Muutama kuva 25. Muutama kuva 25.
Marin itäraja Marin itäraja
Veronika Honka Veronika Honka
Demari TAAS valehtelee. Demari TAAS valehtelee.
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Orpo Orpo
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
Antifasotilas. Antifasotilas.
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Elot ja femmat Elot ja femmat
Alivaltiosihteeri - Tuhansien järkien maa Alivaltiosihteeri -  Tuhansien järkien maa
 815 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto
03.10.2020 01:59:34
[ + 2 | ]

MAGA Hakkarainen

[48319] [MAGA.jpg] [0.19 MB] [1080x1892] [] []
MAGA.jpg

maga

(61)  · 

hakkarainen

(8)
03.10.2020 02:06:18
#395603 [+-] Piilota Suosittele

Niin, Killary oli aivan hävitysten kauhistus. Mutta eipä tuo Biden myöskään mitään tarjoa (väittelyssä oli kuin seniili kärttyinen vanha äijä). Toivottavasti tulevaisuudessa siellä on oikeasti nuorempi kaveri (ei enää hoitolaitospaikkaa vailla oleva eläkeläinen), jota voikin oikeasti kannattaa, ehdokkaana.

03.10.2020 07:24:35
#395640 [+-] Piilota Suosittele

>>395603
Mutta kukas meille Saulin jälkeen? Caruna Pekkako..?

Mun mielestä ei oo oikein vaihtoehtoja, noh ehkä Vapaavuori, jos lähtis peliin mukaan...

03.10.2020 17:15:44
#395772 [+-] Piilota Suosittele

>>395726
Saarikko puheenjohtajana on ensimmäinen valinta. Toivottavasti ymmärtää vetovoimansa ja vetäytyy, mutta ei nuo muutkaan keskustan vaihtoehdot vakuuta. Pirttilahti..? En oo ikinä kuullukkaan koko ukosta...

03.10.2020 19:40:46
#395826 [+-] Piilota Suosittele

>>395791
Pressan vaaleissa äänestän ihmistä puoluekannasta riippumatta. Ihan vaan siksiki ku ei sillä oikeeta valtaakaan oo ja haluan ulkomaille edustamaan ihan oikean ihmisen...

[ 12 viestiä | ]