Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 954 Medioita 67

ei paskea

Homer Homer
English longbows English longbows
Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
Ammattitason editointi Ammattitason editointi
must obey must obey
toinen maailmansota toinen maailmansota
uskotko uskotko
internetti 101 internetti 101
kot kot
tyttö tyttö
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
neukkurikardo neukkurikardo
jäänmurtaja jäänmurtaja
Pekka Siitoin tribute Pekka Siitoin tribute
A game o box wi' a carro' innit A game o box wi' a carro' innit
vittu ben ;_; vittu ben ;_;
Heleät soinnut Heleät soinnut
Pöystin Tarina Pöystin Tarina
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri" "Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
pulet pulet
Kirkki lauleskelee Kirkki lauleskelee
Hylkeitä Hylkeitä
 1 072 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]