Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 954 Medioita 67

ei paskea

Ou jea! Ou jea!
Benis :D Benis :D
Ammattitason editointi Ammattitason editointi
got so far got so far
aoe2 aoe2
Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi
Kyberneukkula Kyberneukkula
saattaa olla että riipasen kännin saattaa olla että riipasen kännin
neukkurikardo neukkurikardo
"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri" "Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Pekka Siitoin tribute Pekka Siitoin tribute
Hylkeitä Hylkeitä
juna.webm juna.webm
Homer Homer
jäänmurtaja jäänmurtaja
Vanhan kansan vitjamunat Vanhan kansan vitjamunat
Hitler's Hund Hitler's Hund
history of the entire world, i guess history of the entire world, i guess
ICE ICE BABY! ICE ICE BABY!
pulet pulet
Splot Splot
Mr Coomer Mr Coomer
 1 072 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]