Toi on kyllä överiä kun tekee vaikka 3 joukkuetta longbow maneja, pistää ne tiiviiseen muotoon ja 1 priesti joka tiimiin. Katapultteja ei vaan saa päästää lähelle. Toinen mistä tykkään on kiinan jousiukot, tekee helvetin kovaa läimää rakennuksiin nii ei tarvii erikseen hitaita katapulppeja. Vittu nyt iski aoe2 himot, meen pelaan mo.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Ihana pari
history of the entire world, i guess
Kirkki lauleskelee
Hyvä, jee!
ennen ja jälkeen
Hitler's Hund
Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi