Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 038 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

Nakkipiilo Nakkipiilo
:O :O
Nam Nam :3 Nam Nam :3
Tuttu tunne Tuttu tunne
kun kun
vettä vettä
Give us another one! Give us another one!
Komea poika Komea poika
Adele - Hello Adele - Hello
mitäs oikein tuolla tapahtuu mitäs oikein tuolla tapahtuu
Mukavia kylpyhetkiä Mukavia kylpyhetkiä
Paskea Paskea
owned owned
Eläinlääkärissä ;__; Eläinlääkärissä ;__;
Shibe does a heckin digging Shibe does a heckin digging
Melkoinen työmaa Melkoinen työmaa
Kamerukset Kamerukset
tässä on pehmeä tässä on pehmeä
tärkeä apuri tärkeä apuri
tepu tepu tepu tepu tepu tepu
väsyttää väsyttää
Huvinsa kullakin Huvinsa kullakin
Köllötys Köllötys
Kamerukset Kamerukset
 1 071 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto
05.09.2018 20:18:45
[ + 4 | ]

Pallorobotti


koira

(1228)  · 

heittokone

 · 

makkarakoira

 · 

ikiliikkuja

05.09.2018 20:43:36
#92030 [+-] Piilota Suosittele

Jengi on niin saatana laiskaa porukkaa ettei jaksa enää edes heittää mäyräkoirolle palloa. Vittu mitä jenggii saatana!!!!

05.09.2018 21:06:17 | 21:06:47
#92058 [+-] Piilota Suosittele

>>92030
Joku jaksoi suunnitella ja rakentaa sitä varten laitteen, eli jaksamisen määrä maailmassa pysyi samana.

Hän jaksoi puolestamme.

Jaksamisen vapahtaja.

05.09.2018 21:25:53
#92077 [+-] Piilota Suosittele

Stupid shit. Ne ongelmien määrät jota näkee heti koneen toiminnassa ovat mittavat. Mahdollinen pallon syöttö pin pläsiä tai muita arkoja paikkoja jne. jne. Ei toimiva laite.

05.09.2018 21:34:34
#92087 [+-] Piilota Suosittele

>>92058

Väärin. Laitteessa on muutama hassu osa. Laite koostuu teollisesta tuotannosta lähes kokonaan. Vähemmällä energiankulutuksella olisi heitetty koirolle palloa kuin tehty tämä laite, kuljetettu se, myyty asiakkaalle, siirretty rahasumma pankkitilille ja annettu siitä osa työntekijöille.

06.09.2018 14:31:17
#92448 [+-] Piilota Suosittele

92261 Jaa niin oot sitä porukkaa, joka on sitä mieltä, että koiraa ei saa hankkia jos asuu kerrostalossa, käy töissä, ei tienaa yli 3 tonnia kuussa.

06.09.2018 15:35:09
#92480 [+-] Piilota Suosittele

>>92448

Jaa niin oot sitä porukkaa


Joka käy töissä, tienaa alle 3000 euroa kuussa ja jaksaa heittää koirolle palloa. Kyllä, moni koiran omistaja on sellainen. Jos oikeasti koirolle ei jaksa palloa edes heitellä niin minkä vitun takia hankkia semmoinen. Sama kysymys käy lapsen kanssa. Jos et halua viettää aikaa ja leikkiä lapsesi kanssa, miksi hankkia semmoinen? perheenjäseniä molemmat kun on.

[ 6 viestiä | ]