Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 031 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

Siunausta Siunausta
Kiinni jäit Kiinni jäit
Muikea istuja-koira Muikea istuja-koira
töks töks töks töks
Jee, olet kotona :3 Jee, olet kotona :3
Aih! Sinä sait minut. Aih! Sinä sait minut.
Hedgedog Hedgedog
iloinen koira kävelyllä iloinen koira kävelyllä
Husky Husky
Koirien metkut Koirien metkut
Kiukuttaa se pientäkin välillä Kiukuttaa se pientäkin välillä
Uimaan! Uimaan!
Koirat hupsuttelee Koirat hupsuttelee
Heterokromia Heterokromia
koira koira
täh täh
bendeleen händä >:3 bendeleen händä >:3
Pomeriaanit Pomeriaanit
Koirulit Koirulit
Yoink Yoink
Huonosti lähti käyntiin Huonosti lähti käyntiin
nokoset nokoset
Pölli pallit Pölli pallit
1 ja ¾ koiraa 1 ja ¾ koiraa
 864 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.59 MB, 1 tiedosto
07.06.2024 16:41:12
[ + 5 - | ]

Paskon nyt selällesi akka

[70988] [tiedosto.mp4] [1.59 MB] [590x720] [11.50s] [] []

koira

(1228)  · 

paska

(483)  · 

manikyyri

07.06.2024 19:39:58
#625357 [+4] Piilota Suosittele

>>625314 Eipä oo ennen koiraa niin tuskissaan nähny, kun meidän
norjalaisen ja lappiksen sekotus, joka paskoi kinkun verkkoa.

Ryökäle haistoi biojätteiden seasta ja tonki esiin.
Huudoista huolimatta juoksi metän reunaan ja veti ilolla turpaansa.

No paripäivää myöhemmin oltiin paikallisessa saaressa veneellä
ja siinä makkaraa paistaesa mietin, että missähän se koira on,
kun ei makkaraa ole kerjäämässä.

Siellä se oli vähänmatkan päässä kallion takana paskalla.
Takapää ei tahtonut enää pysyä maasta irti ja vikisi siihenmalliin,
että oli varmaan yrittänyt paskomista jo hetken aikaa.

Sen mitä oli ulos tullut, niin huomasin, että taitaa olla
verkkoa kinkusta, joka ei ihan jaksa tulla pihalle.
No eipä siinä auttanut, kuin sormilla kiinni verkosta
ja varovainen veto päälle. Sellainen puolenmetrin sontainen
köysi sieltä tuli vetämällä pihalle ja viimein koirakin näytti
siltä, että nyt helpottaa.

Siitä kun hetken veti henkeä ja vettä rannasta niin oli
sitä makkaraakin kerjäämässä...

[ 4 viestiä | ]