Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 038 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

Moi tulin teille kylään Moi tulin teille kylään
Tuli kamerukset :3 Tuli kamerukset :3
PIXAR PIXAR
Koiruus Koiruus
börheät kamerukset :3 börheät kamerukset :3
Mystinen katoamistemppu :3 Mystinen katoamistemppu :3
Äiti, lunta! Äiti, lunta!
Koira kauniina talvipäivänä Mosoblastissa Koira kauniina talvipäivänä Mosoblastissa
Kaikki on ihan hyvi :3 Kaikki on ihan hyvi :3
can i haz cheezburger?:3 can i haz cheezburger?:3
Oksu Oksu
Koiru vetää soadia Koiru vetää soadia
pup ups pup ups
Bentley is a dapper dog Bentley is a dapper dog
Muikea istuja-koira Muikea istuja-koira
Hei! HEI! Hei! HEI!
Minäkin osaan! :3 Minäkin osaan! :3
Näin se alkoi Näin se alkoi
Hapsi_ paimenkoirona :3 Hapsi_ paimenkoirona  :3
Neekeri vs. koiro Neekeri vs. koiro
huijau mikä huijau huijau mikä huijau
töks töks töks töks
nyt ei ruveta tappelemaan nyt ei ruveta tappelemaan
jekkuu jekkuu
 510 näyttökertaa, 6 viestiä, 50.85 MB, 6 tiedostoa
25.11.2025 14:27:54
[ + 1 | ]

Koiria ja solmuja

[84659] [tiedosto_1.mp4] [10.43 MB] [720x1280] [52.52s] [] []
[84658] [tiedosto_2.mp4] [16.74 MB] [720x1280] [87.47s] [] []
[84657] [tiedosto_3.mp4] [3.85 MB] [704x1280] [15.13s] [] []
[84656] [tiedosto_4.mp4] [5.56 MB] [720x1280] [51.80s] [] []
[84655] [tiedosto_5.mp4] [11.71 MB] [720x1280] [29.81s] [] []
[84654] [tiedosto_6.mp4] [2.56 MB] [720x1280] [12.82s] [] []

koira

(1228)  · 

pentu

(83)  · 

solmu

(8)
25.11.2025 23:35:33
#728257 [+-] Piilota Suosittele

>>728220
>>728177
>>728164
Piti kattoa useamman kerran, kaikki näyttää hyvin luonnolliselta mut katsokaa kun se laskee pentua alas niin tuo taustalla oleva tuoli. Kuinka helvetin monta jalkaa siinä on, sekä osa niistä jaloista näyttäis olevan suoria kun taas osa vinossa ? Toinen mistä huomaa, lukitkaa katseenne tohon mattoon niin näette sen epäloogisuuden miten se liikkuu kun "kameramies" siirtää kuvaa koiranpedistä toiseen.

Mutta joo, pari ekaa kertaa meni mullakin tarkastellessa että aidolta näyttää. Sit vasta neljäs/viides kerta alko paljastaa asioita. Todella hyvin toi on tekoälyks kuiteski, noikin on virheitä jotka saadaan korjattua

25.11.2025 23:41:55
#728260 [+-] Piilota Suosittele

>>728257
No siis mulla pisti silmään nuo koirien ääriviivat liikkuessa. Jos toi on oikee filmi niin sitten on kyllä kamerassa vikaa. 3D ulottuvuudetkin on vähän hakusessa, mutta vitustako mää tämmönen vanha maalaishuora tietäisin.

[ 6 viestiä | ]