Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 040 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

Slurpsis Slurpsis
Soon Soon
Lihaa saatana Lihaa saatana
Sano setä >:3 Sano setä >:3
Isi isi isi isi isi isi isi Isi isi isi isi isi isi isi
you can run but you can't hide you can run but you can't hide
ulina koiro ulina koiro
Mukavia kylpyhetkiä Mukavia kylpyhetkiä
*Sniff* *Sniff*
Niin hyvää tuttia Niin hyvää tuttia
Vumpalouska seikkailee Vumpalouska seikkailee
Woof Woof
Kissa ei ikinä oppisi vastaavaa Kissa ei ikinä oppisi vastaavaa
Inssidoge Inssidoge
innokas börhe innokas börhe
Reikään tunkeutuminen Reikään tunkeutuminen
kädenvääntöä kädenvääntöä
JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI
Nam Nam :3 Nam Nam :3
Lapsuuden trauma Lapsuuden trauma
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
dog dog
Koiroke lämmittelee tassujaan Koiroke lämmittelee tassujaan
Kalakaverit Kalakaverit
 760 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.9 MB, 1 tiedosto
24.04.2025 21:01:37
[ + 9 | ]

Big Jack

[80461] [Big_Jack.jpg] [1.9 MB] [998x10910] [] []
Big_Jack.jpg

koira

(1228)  · 

sarjakuva

(525)  · 

lampaat

(10)
25.04.2025 00:52:35 | 00:52:59
#694834 [+4] Piilota Suosittele

>>694827
Ton takia hyökätään heti ensimmäisenä alfan kimppuun. Lauman heikoimmat ei kunnolla edes uskalla osallistua raa'impaan menoon vaan räksyttää vieressä. Muut toimii mutta myöhässä. Jos iskee kokoajan sitä agressiivisinta vastaan niin mahdollisuudet nousee

25.04.2025 20:49:54
#694915 [+1] Piilota Suosittele

>>694803 Luonnossa loukkaantuminen yleensä johtaa tuskalliseen
nälkiintyneenä kuolemiseen, joten pedotkin mielellään välttävät
tappelua jos sille ei ole tarvetta.

Esim mesimäyrä on suhteellisen pieni peto, mutta jopa leijona välttää
kontaktia sen kanssa juuri sen takia, että siltä puuttuu tämä luontainen itsesuojeluvaisto
ja tappelee ruumiiksi asti vaikka millä verukkeella.

Leijona mielummin luovuttaa, kuin antaa mäyrän avata naamaansa potentiaaliselle
tulehdukselle, koska tietää että tuo paskiainen ei välitä omasta terveydestään.

Tässämielessä tuollainen ns. mentaalinen keskustelu kahden osapuolen välillä
voisi jopa olla lähellä todellisuutta.

[ 7 viestiä | ]