Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 031 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

:> :>
Olen ollut hyvä koira Olen ollut hyvä koira
Pienet maistiaiset vaan Pienet maistiaiset vaan
ulina koiro ulina koiro
Terve kavverriii! Terve kavverriii!
Slurpsis Slurpsis
Nugetit Nugetit
Lapin neito juhannus uinnilla Lapin neito juhannus uinnilla
ei kannata yrittää ei kannata yrittää
Ihminen ei tajua -.- Ihminen ei tajua -.-
dog dog
Is feel good, much love Is feel good, much love
Toi pitsaa Toi pitsaa
Välillä iloisiakin hetkiä Välillä iloisiakin hetkiä
pallerot pallerot
Doggontai Doggontai
börheät kamerukset :3 börheät kamerukset :3
Uruk-Hau Uruk-Hau
Väijytys Väijytys
Haukuttu blitzkrieg-yksikkö Haukuttu blitzkrieg-yksikkö
Väsähtäneet seikkailijat Väsähtäneet seikkailijat
Tervetuloa ja nyt kanna minut takaisin Tervetuloa ja nyt kanna minut takaisin
cockblocker cockblocker
big doggo big doggo
 817 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 21.08.2019 04:05:50
[ + 6 | ]

Kateellinen

[33481] [0.jpg] [0.19 MB] [1440x1440] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

koira

(1228)  · 

ilme

(228)  · 

katse

(63)
21.08.2019 10:02:08 | 21:34:24
#238177 [+-] Piilota Suosittele

>>238098

;_______________;

Fun fact, olin viikonloppuna kylässä kaverilla, jolla on kaksi kollikissaa, ja tuo oli aika tarkkaa toisen katin ilme ja asento kun olin ensin paijannut sitä vaikka kuinka pitkään ja sitten kävinkin välillä moikkaamassa ja rapsuttelemassa toista. (Molemmat tykkää paijauksesta, mutta tää eka on sellainen että tulee itse hakemaan huomiota, toinen ei alkutervehdyksen jälkeen enää itse juurikaan lähesty aktiivisesti mutta moottori toimii sílti :3 )

Koska minulla on kaksi kättä, sanoin että hyppää tänne (siihen makkarin ikkunalaudalle jossa ne välillä tykkää hengata), mutta ei. Aikansa tuijoteltuaan ja mustisteltuaan bendele kyllästyi ja meni keittiöön odottelemaan. Kun huomasi että olin tulossa sinne, ilme valpastui ja se paineli suoraan olkkariin. Menin perässä, istuin sohvalle, ja sitten taas nuuh nuuh bögs hurr hurr :333

Jouduin syömään kaksi (tupla-annoksen) allergialääkettä, tämän takia oli vähän tunkkainen ja päänsärkyinen olo kyläreissun jälkeen ;_____; Mutta worth it :333

21.08.2019 10:25:39
#238181 [+-] Piilota Suosittele

>>238178

No sehän on vain iloinen kun börheät on iloisia :3 En mä nyt koko ajan ollut jossain toisessa huoneessa :D Ja me oli käyty syömässä ja kaupoilla (joo en oo mikään shoppailijatyyppi mutta kyllä sitä nyt satunnaisesti jaksaa), kysyin erikseen että voinko tulla moikkaamaan kissoja :3

21.08.2019 16:01:03
#238298 [+-] Piilota Suosittele

>>238295

Kiitos! ;3

Oli kyllä börheää börheyttä, jo saapuessa oli kaksi börheää päätä yhdessä nuuhkimassa ja puskemassa että ketäs täältä tuli :3 Toki kenkäni ja laukkuni haisteltiin myös ;3

[ 12 viestiä | ]