Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 022 Medioita 777

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

saha saha
Pettymys Pettymys
Gamer Eats a lot of Fast Food... Gamer Eats a lot of Fast Food...
>:) >:)
Haukuttu blitzkrieg-yksikkö Haukuttu blitzkrieg-yksikkö
Parempaa kuin mikään Radio Aallolla soiva Parempaa kuin mikään Radio Aallolla soiva
Aw yissss Aw yissss
Kun sun mutsi tekee spagettii Kun sun mutsi tekee spagettii
uudet kaverukset :3 uudet kaverukset :3
töks töks töks töks
Mali löysi kepin Mali löysi kepin
Paonestopukine Paonestopukine
Moi tulin teille kylään Moi tulin teille kylään
Koirat perkele Koirat perkele
Isoveli :3 Isoveli :3
:D :D
Koiran opetusta Koiran opetusta
Ei mökötetä Ei mökötetä
mitä mun pitää nyt tehä mitä mun pitää nyt tehä
Lups Lups
majesteetillinen hyppy majesteetillinen hyppy
arnold, sokea koira arnold, sokea koira
Huolestunut koiru Huolestunut koiru
Viaton istuja Viaton istuja
 1 321 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto
07.10.2020 19:11:54
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 07.10.2020.
👑 Katsotuin 07.10.2020.

Hampurilaishaaste

[48454] [tiedosto.jpg] [0.74 MB] [1541x2052] [] []
tiedosto.jpg

hampurilainen

(74)  · 

mättö

(66)  · 

mätöt

(5)
09.10.2020 20:24:27 | 20:26:01
#397738 [+-] Piilota Suosittele

@jhnna
Protip, tollanen "munapihvi" sekä iso pihvi on aika max setti yhten isoon purilaiseen. Kokeilin 2x pihvi ja munapihvi, jolloin siit tuli todella vaikee syötäväks ja rupes sottaa liikaa. Toi pihvi + munapihvi taas toimi paljon paremmin syödessä. Toki mulla oli pekonit yms juustot ja salaatti päälle, jätin tomaatin pois just ettei tulis liikaa kaikkee. Jalopenot koitin upottaa muniin (toimi)

Mut tuli aika ähky noiden jälkee :D

12.10.2020 13:24:04 | 13:24:55
#398509 [+-] Piilota Suosittele

398442

Mietin ehkä taas kuukauden päästä, vois kokeilla alimman kuoren päälle sipulit ja jalopunot, pihvinä ehkäpä kanaa? Sitte jotain tulista kanapihviin.. pekonin vos ehkä jättää kokonaan pois sekä koittais saada siitä ns. "terveellisemmän version" ? Toki rasvanen siit anyway tulee, muttei ihan tollasta sydänkohtausta niinku mitä täs on :D

E: Tollanen minipannu on muuten hemmetin kätevä. Tänään aamul 3 munaa tollases tulee nimittäin äkkiä valmiiks

[ 13 viestiä | ]