Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 031 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

mikäs täällä haisee mikäs täällä haisee
The sea of abyss within his eyes shall swallow everything whole The sea of abyss within his eyes shall swallow everything whole
tärkeä apuri tärkeä apuri
Suorituspaineet ovat valtavat Suorituspaineet ovat valtavat
tässä on lämmin tässä on lämmin
Sitten mennään! Sitten mennään!
nyt ei ruveta tappelemaan nyt ei ruveta tappelemaan
Lähdettiin Lähdettiin
Yhteistyötä :3 Yhteistyötä :3
Postihaukku Postihaukku
Ei ollu tuoli... Ei ollu tuoli...
Koiran ja ketun ystävyys Koiran ja ketun ystävyys
Äiti tuli kottiin!! Äiti tuli kottiin!!
harjattu börh harjattu börh
Give us another one! Give us another one!
Ägplöö, T: Onni Ägplöö, T: Onni
Pakoon prkl! Pakoon prkl!
Oon tää kissa Oon tää kissa
Tom MacDonald - Whiteboy Tom MacDonald - Whiteboy
Kiinni jäit Kiinni jäit
Jännä vuori Jännä vuori
kukkuluuruu kukkuluuruu
Sikari-sakari Sikari-sakari
Terve kavverriii! Terve kavverriii!
 817 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto
21.08.2019 04:05:50
[ + 6 | ]

Kateellinen

[33481] [0.jpg] [0.19 MB] [1440x1440] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

koira

(1228)  · 

ilme

(228)  · 

katse

(63)
21.08.2019 10:02:08 | 21:34:24
#238177 [+-] Piilota Suosittele

>>238098

;_______________;

Fun fact, olin viikonloppuna kylässä kaverilla, jolla on kaksi kollikissaa, ja tuo oli aika tarkkaa toisen katin ilme ja asento kun olin ensin paijannut sitä vaikka kuinka pitkään ja sitten kävinkin välillä moikkaamassa ja rapsuttelemassa toista. (Molemmat tykkää paijauksesta, mutta tää eka on sellainen että tulee itse hakemaan huomiota, toinen ei alkutervehdyksen jälkeen enää itse juurikaan lähesty aktiivisesti mutta moottori toimii sílti :3 )

Koska minulla on kaksi kättä, sanoin että hyppää tänne (siihen makkarin ikkunalaudalle jossa ne välillä tykkää hengata), mutta ei. Aikansa tuijoteltuaan ja mustisteltuaan bendele kyllästyi ja meni keittiöön odottelemaan. Kun huomasi että olin tulossa sinne, ilme valpastui ja se paineli suoraan olkkariin. Menin perässä, istuin sohvalle, ja sitten taas nuuh nuuh bögs hurr hurr :333

Jouduin syömään kaksi (tupla-annoksen) allergialääkettä, tämän takia oli vähän tunkkainen ja päänsärkyinen olo kyläreissun jälkeen ;_____; Mutta worth it :333

21.08.2019 10:25:39
#238181 [+-] Piilota Suosittele

>>238178

No sehän on vain iloinen kun börheät on iloisia :3 En mä nyt koko ajan ollut jossain toisessa huoneessa :D Ja me oli käyty syömässä ja kaupoilla (joo en oo mikään shoppailijatyyppi mutta kyllä sitä nyt satunnaisesti jaksaa), kysyin erikseen että voinko tulla moikkaamaan kissoja :3

21.08.2019 16:01:03
#238298 [+-] Piilota Suosittele

>>238295

Kiitos! ;3

Oli kyllä börheää börheyttä, jo saapuessa oli kaksi börheää päätä yhdessä nuuhkimassa ja puskemassa että ketäs täältä tuli :3 Toki kenkäni ja laukkuni haisteltiin myös ;3

[ 12 viestiä | ]