Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 025 Medioita 777

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

Koiria Koiria
Kaikki kiva kielletty Kaikki kiva kielletty
Ilmeeni kun väännän matolle paskaa Ilmeeni kun väännän matolle paskaa
Mikä tämä on? Mikä tämä on?
Nirvana Nirvana
Biggu bendele syö sinut elävältä >:3 Biggu bendele syö sinut elävältä >:3
Selvästi syyllinen Selvästi syyllinen
Pidä tunkkis Pidä tunkkis
Hehe Hehe
>:) >:)
Shibe doge on menehtynyt Shibe doge on menehtynyt
Liian pelottava juttu Liian pelottava juttu
Taidokas pikku pentu Taidokas pikku pentu
minä makaan tässä minä makaan tässä
Puinen koiro Puinen koiro
Dog Breed Deformities Dog Breed Deformities
Tuttu tunne Tuttu tunne
Känkkäränkkä Känkkäränkkä
Baarista kotiin Baarista kotiin
Koiran elämää Koiran elämää
Aw yissss Aw yissss
Ymmärrän kaiken nyt :3 Ymmärrän kaiken nyt :3
mitä mun pitää nyt tehä mitä mun pitää nyt tehä
Sijaisemo ja pennut Sijaisemo ja pennut
 802 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto
27.10.2020 02:09:09
[ + 8 | ]

Big Börh & Smol Bork

[49002] [0.png] [0.53 MB] [586x608] [] []
0.png

faceswap

 · 

kissa

(5204)  · 

koira

(1227)  · 

cat dog

27.10.2020 20:27:30 | 20:34:09
#403608 [+-] Piilota Suosittele

>>403606

Oii, hän on kuvaajan luottavainen kamubörh ;3 <3

Huomaan että nyt on haettu innnostusta toisesta tämänpäiväisestä mediasta >:3 Pitikin kommentoida sinne, että käsitän nyt miten alhaisen tason oppipoika olen vielä uusbörhismissä ;_________; En tiedä millä uusbörhismin tasolla opitaan byllenhaistelun silmiä avaava ja ymmärrystä lisäävä voima, mutta sen tiedän, että olen vielä monen monen levelin päässä tuosta valaistuneisuuden asteesta >:3

Nöyrryn ja ripottelen tuhkaa päälleni ;_____; (Ja kierin siinä *kieh kieh* :3 )


Ei saa leikkiä tulella, tuhma huumon! >:3

Hyvä Mortti! Anna palaa! :333

27.10.2020 20:43:34 | 20:44:20
#403623 [+-] Piilota Suosittele

>>403621

Vivamort on ihan baras boika <3 :333

Sorry, Youtube-videon kanssa joudut tyytymään url-tägeihin tai sitten siihen että upotat suoraan Youtubesta ja jätät oman postauksen pois välistä ;__;

27.10.2020 20:49:10
#403625 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

On. Nyt lainaan kolmosia :3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

27.10.2020 20:53:59
#403629 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

Yritin vain säikytellä sinua. No ehkäpä se ei ole tarpeellista. :3
Vivamortkin heläytti kaulapantaansa - hiljempaa siellä >:3

"Mut..."
"Mäyyyy!"

27.10.2020 21:02:01 | 21:10:18
#403630 [+-] Piilota Suosittele

>>403629

Säikytellä? Börheydellä? Sytkärileikeillä? >:3

Tassun alla on hyvä elää ;3 Börhin pelko on tasapainon alku :333 Kova komento ja behmoisa bögs, siinä huumonin kanssa elämisen avaimet ;3

27.10.2020 21:16:18
#403635 [+-] Piilota Suosittele

>>403630

Pitäisi ja haluaisin mennä ehdottomasti killin viereen koisimaan, MUTTA tässä olisi tärkeitä asioita vielä hoidettavan, joten joudun pokkaamaan ja ryhtymään.

27.10.2020 21:27:26
#403643 [+-] Piilota Suosittele

>>403635

Ajattelinkin että se "omaan koppaan nostaminen" olisi vain hetkellinen päähänpisto :333

Mukavaa että Vivis siellä nugustelemalla rohkaisee sua iltapuuhiin ;3

[ 18 viestiä | ]