Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 401 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

turrit turrit
Vaalikone Vaalikone
Wake Sayori up before you go go Wake Sayori up before you go go
C&H - Aikakone C&H - Aikakone
Kaikkien kebabista pitävien valtias Kaikkien kebabista pitävien valtias
Veljesi on toisessa linnassa ;_____; Veljesi on toisessa linnassa ;_____;
Mielenosoitus Pertinlaaksossa osa III Mielenosoitus Pertinlaaksossa osa III
Fingerpori Fingerpori
Dolan opettaa käytöstapoja Dolan opettaa käytöstapoja
Syckening over 9000 Syckening over 9000
Hyvästi Esko Hyvästi Esko
Yritys hyvö neekeri Yritys hyvö neekeri
Selvästi Luolaston käyttäjä Selvästi Luolaston käyttäjä
Meri Meri
Poika, olen pettymys. Poika, olen pettymys.
Fingerpori Fingerpori
Loistava turkki :3 Loistava turkki :3
>:3 >:3
taulu taulu
Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4) Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4)
Bing Bing
Aivot eivät ymmärrä sanaa ei. Surkea terapeutti >:3 Aivot eivät ymmärrä sanaa ei. Surkea terapeutti >:3
Väärä aika, väärä paikka Väärä aika, väärä paikka
Valinnaiset aineet Valinnaiset aineet
 946 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.55 MB, 1 tiedosto
01.05.2019 21:05:44
[ + 4 | ]

Ei kutita

[28979] [0.jpg] [0.55 MB] [1000x1340] [] []
0.jpg

deep dark fear

 · 

sarjakuva

(524)  · 

silmä

(51)  · 

ripsi

 · 

fran krause

02.05.2019 15:33:16
#196839 [+-] Piilota Suosittele

Jonain kauniina päivänä silmän taakse pakkautuneiden silmäripsien paine saavuttaa kriitisen pisteen, ja silmämuna pullahtaa ulos kuopastaan ja vierii pitkin lattiaa. Mikään leikkaus tai lääke ei siinä vaiheessa enää auta, vaan siitä päivästä eteenpäin aina kuolemaan asti silmän tilalla on vain tuuhea ripsipehko.

Yhdelle mun kaverille kävi näin.

25.04.2020 10:44:32
#335995 [+-] Piilota Suosittele

>>196669

Silmiä räpsytellään vaikka puoli tuntia että se piilari saadaan viimein edes jotenkin oikealle puolelle ja kiskottua limaisena pois >:3

Mutta joo, ei ole kiva tunne :(

[ 4 viestiä | ]