Perustaja Kenway

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 02.11.2017 13:46:04 Jäseniä 2 Vierailuja 823 Medioita 65

Se aito ja alkuperäinen

herätys herätys
Pösti apu apustaja Pösti apu apustaja
Haista paska, painu helvettii siitä Haista paska, painu helvettii siitä
vihainen kääp vihainen kääp
Mitähän Aku Setä laulaa? Mitähän Aku Setä laulaa?
Älä laita tällästä Älä laita tällästä
Arnoldsedän seikkailut 1 Arnoldsedän seikkailut 1
Kohti psykoosia ja sen yli Kohti psykoosia ja sen yli
Layjeri ja mun tutkimustulokset Layjeri ja mun tutkimustulokset
Millaista miestä poliisi etsii Millaista miestä poliisi etsii
evry condtidion updtate evry condtidion updtate
Incoming transmission Incoming transmission
mitäs järkee tässä on mitäs järkee tässä on
Aku ja avaruuskulttuuri Aku ja avaruuskulttuuri
Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla
Sipilä leikkaa Sipilä leikkaa
Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus) Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus)
Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei
ONKO KAIKKI KONDIKSES ONKO KAIKKI KONDIKSES
hyväähuomenta hyväähuomenta
NN vs luolasto NN vs luolasto
Kuvakommentti Kuvakommentti
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Käytännöllinen Käytännöllinen
 990 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 16.10.2017 22:56:47
[ + 8 - | ]

Ei enää naurista

[749] [ripnauris.jpg] [0.14 MB] [694x720] [] []
ripnauris.jpg

naurunappula

(682)
17.10.2017 01:11:54 | 05:38:40
#1437 [+-] Piilota Suosittele

Ei kai nyt kukaan aikoisi oikeasti kopioida sivustoa, jonka taru päättyi jo? Luolasto on uusi, muista sivustoista riippumaton, uusilla/erikoisilla toiminnoilla varustettu, täysin vapaa sensuurista ja/tai poliittisten mielipiteiden pakotuksista ja ainakin vielä tällä hetkellä, vapaa myös mainoksista ^^ Saa nähdä mitä tästä vielä tulee, mutta uutta NN tai RR -sivustoa en ainakaan itse halua.

17.10.2017 16:14:25
#1680 [+-] Piilota Suosittele

>>1437
Ei kai nyt kukaan aikoisi oikeasti kopioida sivustoa, jonka taru päättyi jo?

Kaikki (?) Luolaston käyttäjät ovat entisiä nappulalaisia. Minusta on aika luontevaa ottaa lähtökohdaksi sivusto, jonka rakenne on kaikille ennestään tuttu. Toki muutoksia ja parannuksia voidaan tehdä.

täysin vapaa sensuurista ja/tai poliittisten mielipiteiden pakotuksista

Pahoin pelkään, että pitkällä tähtäimellä nuo ovat toisensa poissulkevia.

11.01.2018 12:56:04
#18131 [+-] Piilota Suosittele

>>1680

Pahoin pelkään, että pitkällä tähtäimellä nuo ovat toisensa poissulkevia.

Perkeles, eiköhän me Wanhat Käyttäjät(tm) voida sopia että vaan me saadaan lässyttää politiikkapaskaa koska me tiedetään miten se tehdään oikein? N00bit saa sitten olla hiljaa vieressä. XD

11.01.2018 14:16:04
#18147 [+-] Piilota Suosittele

>>18131
Perkeles, eiköhän me Wanhat Käyttäjät(tm) voida sopia että vaan me saadaan lässyttää politiikkapaskaa koska me tiedetään miten se tehdään oikein? N00bit saa sitten olla hiljaa vieressä. XD



Juuri näin!

[ 11 viestiä | ]