>>47536 hyvin koulutetut koirat on ihan mukavia, en itelle ottais mut en myöskään vihaa. Kissoja ei pahemmin kouluteta, raapivat huonekalut paskaksi, haisevat paskalle, sotkevat paikat, tiputtaa tavarat hyllyltä. Ja sit omistajat on vaan et "hupsu kissa :3:3 rikkoi tuhannen euron edestä tavaraa :3:3" vitun apinat.
Itse koulutin emännän kissat menemään toiseen huoneeseen ko antaa ruokaa, ettei päät ole sitten ruokapussin ja ruokakipon välissä ko antaa evästä. Sillon hän sanoi että "ei kissat ymmärrä syy-seuraus suhteita". Nykyään hän sanoo "Kyllä, setä Pavlov".
[
7 viestiä
|
]
⭰
wierdo
en yrittänyt mitään :3
Who dat
Not cool man, not cool! ;___; >:3
Börheä kuvakulma :3
Cat Stevens
Onnenpyörä
pelataan <:3
tänne sitä ruokaa >:3
Kommandant Katze
hätävilkut päällä
tohvelisankari :3
MÄY
iltalaulu :3
Siitä vain huumon, pese hampaasi >:3
Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3