Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

wierdo wierdo
en yrittänyt mitään :3 en yrittänyt mitään :3
Who dat Who dat
Not cool man, not cool! ;___; >:3 Not cool man, not cool! ;___; >:3
Börheä kuvakulma :3 Börheä kuvakulma :3
Cat Stevens Cat Stevens
Onnenpyörä Onnenpyörä
pelataan <:3 pelataan <:3
tänne sitä ruokaa >:3 tänne sitä ruokaa >:3
Kommandant Katze Kommandant Katze
hätävilkut päällä hätävilkut päällä
tohvelisankari :3 tohvelisankari :3
MÄY MÄY
iltalaulu :3 iltalaulu :3
Siitä vain huumon, pese hampaasi >:3 Siitä vain huumon, pese hampaasi >:3
Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3 Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3
mew mew
anna minun juoda :3 anna minun juoda :3
mutsi ei nyt jaksa mutsi ei nyt jaksa
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
Kersantti Dornan Kersantti Dornan
Valenugs Valenugs
minimiau minimiau
Tulin auttamaan :3 Tulin auttamaan :3
 748 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.12 MB, 1 tiedosto
15.04.2018 08:28:57
[ + 5 | ]

nyt siivoat sotkusi

[10762] [0.mp4] [5.12 MB] [723x1428] [15.90s] [] []

wc

(118)  · 

paperirulla

 · 

kissa

(5203)  · 

siivoaa

15.04.2018 14:59:34 | 15:02:27
#47550 [+-] Piilota Suosittele

>>47549

Ihan oikein. Kisulla oli aikasemmin mukava leikkiä ripsis-rapsis paperin kanssa.
Nyt huumon kiusaa >:3

Mut eihän tuo pahasti vääntele, että taitaa katti vaan ihmetellä.

15.04.2018 19:28:12
#47597 [+-] Piilota Suosittele

>>47536 hyvin koulutetut koirat on ihan mukavia, en itelle ottais mut en myöskään vihaa. Kissoja ei pahemmin kouluteta, raapivat huonekalut paskaksi, haisevat paskalle, sotkevat paikat, tiputtaa tavarat hyllyltä. Ja sit omistajat on vaan et "hupsu kissa :3:3 rikkoi tuhannen euron edestä tavaraa :3:3" vitun apinat.

23.08.2018 00:27:34
#86411 [+-] Piilota Suosittele

Itse koulutin emännän kissat menemään toiseen huoneeseen ko antaa ruokaa, ettei päät ole sitten ruokapussin ja ruokakipon välissä ko antaa evästä. Sillon hän sanoi että "ei kissat ymmärrä syy-seuraus suhteita". Nykyään hän sanoo "Kyllä, setä Pavlov".

[ 7 viestiä | ]