Jos kaikille jaettais miljoona €/£/$ tai vaikka tasapuolisesti varat, olis vuoden parin päästä niillä alunperin rikkailla useita miljoonia, vassareilla lähinnä velkaa ja vinkumista..
RAHALLA TEHDÄÄN RAHAA ja siitä hyötyvät kaikki, jopa sinä, vitun sossurotta.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Oy mäy, yksi kolikko puuttuu >:3
olette jonossa
Huuuuoomenta... :3
kass
taituri :3
ihminen vai kissa
ei saa herättää >:3
halp! <:3
Kurpitsa :3
olen heiluri :3
Kissakuvakokoelma
Kissakuvia ja -gifejä
voisitko istua normaalisti
Mikä on tämä voimakenttä minun ja maidon välillä? ;___; >:3
Nala ja Kahvin photobomb :3
Kissalamppu
kohta on joulu
I regret nothing >:3
♪Koska matka oli hauska niin pyysi hän mukaan yhden toverin ♫