Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

Heräsin YYYYAAAAH! :3 Heräsin YYYYAAAAH! :3
Tylsistyn kun olet suihkussa t. Butters :3 Tylsistyn kun olet suihkussa t. Butters :3
Lepää börheydessä :3 Lepää börheydessä :3
Jälleen yksi legenda on poissa Jälleen yksi legenda on poissa
Lups :3 Lups :3
Börh-englanti -käännösvideo :3 Börh-englanti -käännösvideo :3
Paras ps :3 Paras ps :3
pelaajan vaihto pelaajan vaihto
Lämpimät penkit Lämpimät penkit
vfihaan sinua mutta tykkään tuosta vfihaan sinua mutta tykkään tuosta
älä säikyttele älä säikyttele
Miu mau fuu fuu Miu mau fuu fuu
He's a keeper ;3 He's a keeper ;3
Bueno. :3 Bueno. :3
pensasnappaajat :3 pensasnappaajat :3
hämmästynyt hämmästynyt
Tasapainoista taivastelua :3 Tasapainoista taivastelua :3
toimii se noinkin :3 toimii se noinkin :3
thicc thicc
Kommunistikissa Kommunistikissa
tuu sänkyyn jo tuu sänkyyn jo
Oho Oho
harjaa harjaa
Sulla on tuossa jotain :3 Sulla on tuossa jotain :3
 821 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
22.02.2018 16:41:54
[ + 5 - | ]

Ei me mitään tehty :3

[8095] [0.jpg] [0.03 MB] [613x411] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

koira

(1227)  · 

ilmeet

 · 

muikea

(30)  · 

börh

(1047)  · 

viattomat

 · 

syyttömät

22.02.2018 23:53:23
#31924 [+-] Piilota Suosittele

>>31796

Komento on kova mutta niin pitää ollakin, ihmisen on pidettävä kiireisenä jotta se ei ala hautoa vallankumousta tai muuta sellaista mikä ei sen herneenkokoisiin aivoihin kuitenkaan mahdu >:3

23.02.2018 15:12:34
#32077 [+-] Piilota Suosittele

>>31937

On varmaan ihanaa kun börheiden kanssa ei yksikään päivä ole samanlainen ja toisaalta kaikki päivät tavallaan on samanlaisia :3

"Niin on aina ollut ja niin on aina oleva"
- Sinuhe Börheäläinen
:3

23.02.2018 15:17:03 | 05:21:22
#32084 [+-] Piilota Suosittele

>>32077

No tänään sai alaselkälämmityksen kun mortti nukkui selän takana. Se suojeli mua möröiltä ja minä katsoin nukkumatin kanssa ettei kukaan tule seinän läpi :3

Aamulla käytiin hoitamassa vessahommelit porukalla, Mortti raksutteli mahan täyteen ja vääntäytyi takaisin sänkyyn. Lakanan alle tällä kertaa. Tuhinaa on kuulunut välillä, ei kummempia...

Elämän sietämätön börheys :3

Edit: herätys meni 12 päivällä, koska tuli syötyä vanilja-puolukkajogurttia (mortti sai kans nuolla kupin) ja katottua leffaa aamuyöhön. Bright (imdb)

23.02.2018 15:18:11 | 15:22:53
#32085 [+-] Piilota Suosittele

>>32084

Tasapainoinen selonteko. Mukava lukea tällaisia :3

Ja makuyhdistelmä myös, siis vaniljan pehmeys ja puolukan kirpeys, kiva et Morttikin tykkää :3

24.02.2018 00:54:52 | 00:55:33
#32330 [+-] Piilota Suosittele

>>32176

“A cat has absolute emotional honesty: human beings, for one reason or another, may hide their feelings, but a cat does not.”
- Ernest Hemingway

"Ei!" "Kis kis" "Se on mun!" "Kukas sinä olet?" "Mikä kissa se täällä?" "Morttilortti portti pakana, istui oven takana, mitä siellä tekemässä. Kakkebyllyjuttuja tekemässä"

- 3evill (kokoelma)

24.02.2018 01:00:10
#32337 [+-] Piilota Suosittele

>>32330

En huomaa oleellista eroa, kumpikin katkelma on börh :3

Naurahdin kyllä parikin kertaa Maikin köllöttelyvideon alun asialliselle toteamukselle "aktiivisesti tuossa makaa" ;3 Melkein ei edes kuulosta vitsiltä, koska ketkäpä suhtautuisivat lepäilyyn yhtä vakavasti kuin kissat :3

[ 10 viestiä | ]