Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

vielä oli tilaa yhdelle :3 vielä oli tilaa yhdelle :3
mew :3 mew :3
Tögs :3 Tögs :3
Nams (aka "pure kättä joka ruokkii sinua") Nams (aka "pure kättä joka ruokkii sinua")
Uusbörhismin paavi Uusbörhismin paavi
käsienpesuvahti käsienpesuvahti
ruokasäkki auki ruokasäkki auki
Määrätietoinen vala auringolle :3 Määrätietoinen vala auringolle :3
Tylsistyn kun olet suihkussa t. Butters :3 Tylsistyn kun olet suihkussa t. Butters :3
olen vähän hassusti nyt :2 olen vähän hassusti nyt :2
Mainostaja Mainostaja
Mäykyvä Moshpit Mäykyvä Moshpit
Rennosti sattana Rennosti sattana
hui kauheata >:3 hui kauheata >:3
paras paikka paras paikka
treenit on tehty :3 treenit on tehty :3
Kolokissi Kolokissi
voisitko jättää minut rauhaan >:3 voisitko jättää minut rauhaan >:3
Pois edestä Pois edestä
Suihk! Suihk!
Huumon on vain kylpyamme ;___; Huumon on vain kylpyamme ;___;
voi pojat :3 voi pojat :3
uutisten katselua uutisten katselua
Kissagifejä Kissagifejä
 794 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto
24.01.2020 16:28:23
[ + 8 - | ]

tämä onkin nyt minun paikka :3

[38864] [0.mp4] [0.54 MB] [640x640] [] []

kissa

(5203)  · 

tietokone.makaa

24.01.2020 21:47:19 | 21:47:26
#298649 [+-] Piilota Suosittele

>>298646

Auts :3

Ensin singahdetaan ja sitten nostetaan lämpötilaa, yrittää vissiin varmistaa ettei tule vähäbörheistä jälkikasvua kilpailemaan huomiosta >:3

24.01.2020 21:59:55 | 22:04:38
#298658 [+-] Piilota Suosittele

>>298649
Jos tietäisin kaikki tuon rakkauspakkauksen aivoitukset niin olisin viisaampi. :3

Edit ja se bört-kylki-isku tulee ensimmäisenä, tai käpylehmä pomppu, tai kyynärpää-maistelu :3

Aihe on varmaan - HERÄTYS!

25.01.2020 15:28:06
#298898 [+-] Piilota Suosittele

>>298879
Niitähän hän himoaa juuri. Niitä mukava raapia ja natustella. Pehmusteiden kuplamuovit poksahtelevat kynsissä ja kesken kepposen voi aina nukahtaa pehmeään petiin.

Ja Vivis tietää tasan tarkkaan että on ilkityössä. Monta kertaa olen jo öisin herännyt komentamaan. :3

25.01.2020 20:50:16
#298959 [+-] Piilota Suosittele

>>298898

Tietenkin tietää. Sehän tekee koko keppostelusta kaksin verroin makoisampaa. >:3

Yritäpä nyt sitten opettaa pois kirjekuorista kun on kerran niihin oppinut. Good luck ;3

[ 12 viestiä | ]