"Jumalauta, et meinaan sitä myrkkyä vedä sisuksiisi tai muuten sulta lähtee henki enkä mää saa enää sitä parempaa Shebaa enää ikinä. Puren saatana, niin lakkaa se lipittäminen."
[
3 viestiä
|
]
⭰
Biojätteitä kiitos :3
Nugs ;3
*plink*
Kamerukset
slurp :3
Vittu
moro
:3 mikä tuoli?
Patty-cake, patty-cake... :3
think out of the box, meow version :3
Hulk smash :3
Cats & Robots
surufuu
minä voitin :3
Who dat
rumpali :3
Viaton wc-kellottaja
Norjalainen metsäkissa luonnollisessa ympäristössään :3