Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 823 Medioita 4796

kissakuvat

hieno hyppy hieno hyppy
Olisipa jo joulu :3 Olisipa jo joulu :3
Tässä on ainakin neljä ainesosaa >:3 Tässä on ainakin neljä ainesosaa >:3
Muikea Muikea
Söbömortti elementissään :3 Söbömortti elementissään :3
herkkuillallinen herkkuillallinen
Olen bulassa Olen bulassa
Kissakuvia Kissakuvia
Kissanminttuöverit (lelusta) Kissanminttuöverit (lelusta)
Behmoleluja Behmoleluja
Pötkatteja Pötkatteja
olette jonossa olette jonossa
mielenkiintoista mielenkiintoista
BÖRH BÖRH
tortilla tortilla
Nukku-Katti silmät sulkee :3 Nukku-Katti silmät sulkee :3
Pupu Pupu
Kurks :3 Kurks :3
Kissagifejä Kissagifejä
Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3 Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3
Pubun kanssa nogosilla :3 Pubun kanssa nogosilla :3
Poirot Poirot
Kissa Kissa
"Jokaisessa paketissa yllätys sisällä!" "Jokaisessa paketissa yllätys sisällä!"
 865 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 2 tiedostoa
09.01.2020 07:21:50
[ + 5 - | ]

Lumenylikurkkaajat

[38334] [1249705.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
1249705.jpg
[38333] [Interesting_Thing_Here.jpg] [0.05 MB] [600x600] [] []
Interesting_Thing_Here.jpg

kissa

(5207)  · 

lumi

(122)  · 

hanki

(6)  · 

seisoo

(36)  · 

aita

(37)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
09.01.2020 13:43:35 | 13:44:41
#291664 [+-] Piilota Suosittele

:333

Mitähän siellä kinoksien takana näkyy?


(Ylipitkä sivuhistoria on ylipitkä ;3 )

Alempi bendele ylpeä huumonilla teettämistään lumitöistä :3

Oliko tuo kaulapanta ennen sinistä? Tarkoitan siis että juuri ennen sinistä ;3

09.01.2020 13:54:05 | 14:02:29
#291669 [+-] Piilota Suosittele

>>291664
Vivamortin ensimmäinen "vapaa" talvi, ikää 1,5v. :3

Ei näy kuvasta, mutta tuo kuistin aita on about 1,6m korkea ja hän hyppäsi tuonne päälle yhdellä loikalla ihmettelemään valkeaa maata.
(vanha jpg huono, sen aikainen kamera huonompi ;)

09.01.2020 13:56:13 | 13:56:53
#291670 [+-] Piilota Suosittele

>>291669

:333 Onkin niin uteliaan näköinen Vahtimortti :3 "Mitä tuo kaikki valkoinen on? O___O"

Ensin väistellään viimaa murheellisen musiikin säestyksellä ja kohta ollaan hangessa :333 Jospa se lumi ei mene samalla tavalla börhkarvojen läpi kuin tuuli :3

Ei mitään, peruna on ihan hyvä kuvausväline ;3 Jestas mikä singahdus :333 Huomaa että on treenattu ahkerasti ;3

[ 3 viestiä | ]