Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 854 Medioita 4796

kissakuvat

tiskikoneen avustaja :3 tiskikoneen avustaja :3
Näytät syylliseltä, huumon >:3 Näytät syylliseltä, huumon >:3
Miracle Had Come To Baby Cat TT (ENG SUB) Miracle Had Come To Baby Cat TT (ENG SUB)
avulias avulias
majesteettisen tyylillisesti ja ammattitaidokkaasti majesteettisen tyylillisesti ja ammattitaidokkaasti
blöö :o blöö :o
olen valmis nytten :3 olen valmis nytten :3
en osaa päättää :3 en osaa päättää :3
Tyrnin Marja Tyrnin Marja
Tämä on sopimatonta Tämä on sopimatonta
Saunatakin vakiovarusteet Saunatakin vakiovarusteet
here is johnny :> here is johnny :>
:3 kaverukset :3 :3 kaverukset :3
tassut :3 tassut :3
minä en tykkää enää mistään >:3 minä en tykkää enää mistään >:3
Lups lups lups :3 :p Lups lups lups :3 :p
ruokasäkki auki ruokasäkki auki
Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion) Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion)
rabsuta mua :3 rabsuta mua :3
minä vaan tulin tänne :3 minä vaan tulin tänne :3
"Feed me." >:3 "Feed me." >:3
Sekosi börheydestään :3 Sekosi börheydestään :3
Romso Romso
Blörph Blörph
 560 näyttökertaa, 1 viesti, 1.26 MB, 1 tiedosto
08.01.2021 01:53:40
[ + 3 | ]

näykkäsen >:3

[50901] [135310622_224012285894337_2127612861639088290_n.mp4] [1.26 MB] [480x480] [] []

näykkäsee

08.01.2021 17:44:14
#427844 [+-] Piilota Suosittele

Ensin läimäisy niin, että räkä lentää ja kenkä valmiiksi käteen. Jos lähtee tulemaan, niin kengästä niin, että kolahtaa.

Eräällä kissalla oli paha päivä... toimimme kissan kanssa edellä mainitusti. Kissa ei halunnut kengästä. Murisi, tuijotti todella vihaisesti. Tuijotin takaisin kengän kanssa. Kissa laittoi naaman peruslukemalle, pyysi ovesta pihalle, avasin oven ja meni pihalle. Tuijotteli vittuuntuneena vielä ja mölisi mennessään.

Seuraavan kerran, kun näin kissan ja kissa näki, että olen paikalla, niin otti suunnan heti (toiseen huoneeseen) suoraan kohti varman näköisenä. Pökkäsi päällä säärtä, rapsutin vähän kissan päätä ja kissa meni tervehtimään muita / kissailemaan sängylle aurinkoon.

Kissa kävi tarkistamassa, että välit ovat kunnossa ja ollaan kavereita.
Eikä muuten uhitellut / mulkvistellut kissa enää sen jälkeen mulle.

Eivät ne tyhmiä ole, mutta jotkut niistäkin ovat mulkkuja luonteeltaan ja jos saavat olla mulkkuja, sellaisena pysyvät.

[ 1 viestiä | ]