Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 823 Medioita 4796

kissakuvat

Tuulettaminen on tärkeää >:3 Tuulettaminen on tärkeää >:3
nailed it nailed it
Kerro kerro kuvastin... Kerro kerro kuvastin...
ihan lötkönä :3 ihan lötkönä :3
Ruokaa. Heti. >:3 Ruokaa. Heti. >:3
dj kass dj kass
ei ylety ei ylety
surufuu surufuu
En nauti tästä :p t. kisse :3 En nauti tästä :p t. kisse :3
Spider cat Spider cat
KATTI-LA KATTI-LA
DERPPPP DERPPPP
Bisneskissa junailee Bisneskissa junailee
leikkiaika :3 leikkiaika :3
anna herkkuja :3 anna herkkuja :3
et todellakaan polta sitä et todellakaan polta sitä
Tänne se sukka >:3 Tänne se sukka >:3
kiisul oli hätä kiisul oli hätä
Minä seuraan :3 Minä seuraan :3
Kissen rabsutusohjeistus Kissen rabsutusohjeistus
Säälittävää Säälittävää
Yhteistyötä :3 Yhteistyötä :3
mikä tässä suikuverhossa oikein on mikä tässä suikuverhossa oikein on
kissailua :3 kissailua :3
 802 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto
27.10.2020 02:09:09
[ + 8 | ]

Big Börh & Smol Bork

[49002] [0.png] [0.53 MB] [586x608] [] []
0.png

faceswap

 · 

kissa

(5207)  · 

koira

(1228)  · 

cat dog

27.10.2020 20:27:30 | 20:34:09
#403608 [+-] Piilota Suosittele

>>403606

Oii, hän on kuvaajan luottavainen kamubörh ;3 <3

Huomaan että nyt on haettu innnostusta toisesta tämänpäiväisestä mediasta >:3 Pitikin kommentoida sinne, että käsitän nyt miten alhaisen tason oppipoika olen vielä uusbörhismissä ;_________; En tiedä millä uusbörhismin tasolla opitaan byllenhaistelun silmiä avaava ja ymmärrystä lisäävä voima, mutta sen tiedän, että olen vielä monen monen levelin päässä tuosta valaistuneisuuden asteesta >:3

Nöyrryn ja ripottelen tuhkaa päälleni ;_____; (Ja kierin siinä *kieh kieh* :3 )


Ei saa leikkiä tulella, tuhma huumon! >:3

Hyvä Mortti! Anna palaa! :333

27.10.2020 20:43:34 | 20:44:20
#403623 [+-] Piilota Suosittele

>>403621

Vivamort on ihan baras boika <3 :333

Sorry, Youtube-videon kanssa joudut tyytymään url-tägeihin tai sitten siihen että upotat suoraan Youtubesta ja jätät oman postauksen pois välistä ;__;

27.10.2020 20:49:10
#403625 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

On. Nyt lainaan kolmosia :3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

27.10.2020 20:53:59
#403629 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

Yritin vain säikytellä sinua. No ehkäpä se ei ole tarpeellista. :3
Vivamortkin heläytti kaulapantaansa - hiljempaa siellä >:3

"Mut..."
"Mäyyyy!"

27.10.2020 21:02:01 | 21:10:18
#403630 [+-] Piilota Suosittele

>>403629

Säikytellä? Börheydellä? Sytkärileikeillä? >:3

Tassun alla on hyvä elää ;3 Börhin pelko on tasapainon alku :333 Kova komento ja behmoisa bögs, siinä huumonin kanssa elämisen avaimet ;3

27.10.2020 21:16:18
#403635 [+-] Piilota Suosittele

>>403630

Pitäisi ja haluaisin mennä ehdottomasti killin viereen koisimaan, MUTTA tässä olisi tärkeitä asioita vielä hoidettavan, joten joudun pokkaamaan ja ryhtymään.

27.10.2020 21:27:26
#403643 [+-] Piilota Suosittele

>>403635

Ajattelinkin että se "omaan koppaan nostaminen" olisi vain hetkellinen päähänpisto :333

Mukavaa että Vivis siellä nugustelemalla rohkaisee sua iltapuuhiin ;3

[ 18 viestiä | ]