Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 824 Medioita 4796

kissakuvat

Tehty mikä tehty ja hauskaa oli Tehty mikä tehty ja hauskaa oli
*rahirahi* *rahirahi*
minimirriaitaus minimirriaitaus
Hurr hurr hurr hurrrrr :3 t. Mortti Hurr hurr hurr hurrrrr :3 t. Mortti
olen petetty <:3 olen petetty <:3
Näkemiin, rakkaat ihmiseni <3 :3 Näkemiin, rakkaat ihmiseni <3 :3
Poirot Poirot
Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch
Hoomon plz >;3 Hoomon plz >;3
Sotalordi Sotalordi
Olen robotti, mäy mäy :3 Olen robotti, mäy mäy :3
mews :3 mews :3
Juotko edes murakkaa? Juotko edes murakkaa?
tämä on minun >:3 tämä on minun >:3
Hyvät näkymät :3 Hyvät näkymät :3
Kissajuttuja Kissajuttuja
Tämä on vettä :3 Tämä on vettä :3
ylläri ylläri
Nugs Nugs
Surufuu Surufuu
sukuloimassa sukuloimassa
tuntuuko tämä kivalta pikku paskiainen :3 tuntuuko tämä kivalta pikku paskiainen :3
Rötv Rötv
hyvää kermaa :3 hyvää kermaa :3
 516 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.91 MB, 1 tiedosto
23.07.2020 02:14:52
[ + 1 | ]

kylpyä :3

[45412] [0.mp4] [4.91 MB] [480x600] [45.02s] [] []

kaksi

(12)  · 

kissaa

(13)  · 

kylpy

(56)
23.07.2020 02:41:05
#366890 [+-] Piilota Suosittele

Ei kai elukoita tarvi vasiten pestä jos eivät oo piehtaroineet paskassa? Mullaki tuo sessu on pesty kaks kertaa seittemän vuoden aikana. Siinähän vaan lähtee ihon normaali rasvakerros pois, rupiaa hilseilemään ja tullee muutenki huono fiilis kaikille. Sessu? Eiku siis puhhuin ittestäni. Välillä toki saatan virauttaa alapäätä.

02.07.2022 21:47:45 | 21:48:33
#582927 [+-] Piilota Suosittele

>>366890
Koiralle annettiin kesäsin suihkuja ihan vaan viilennyksen takia. Toki on sitä shamppootakin hyvä käyttää. tiedä mitä paskaöttiäisiä löytyy turkista mitä et itse bongaa.

03.07.2022 00:13:21 | 00:15:15
#582982 [+-] Piilota Suosittele

>>582927
Justiin muuten pestiin taas tänään tuo mangustin, lampaan ja koiran välinen sekasikiö. Ny vaan pitää ootella pari vuorokautta että voi laittaa uuden punkkilääkkeen niskaan. Tällä kertaa ei etes ruvennu riehumaan toisin ku aikasemmin. Tosin kyllä se loppuvaiheessa väänteli itteään aivan ihmeellisiin asentoihin, mutta ku näki pyyhkeet että nyt kuivataan niin nautinto oli sitäkin suurempi.

Tuo on ny yheksässä vuodessa pesty kunnolla kolme kertaa. Tietenki välillä pestään mahanalunen ja persekki sekä kuumalla virutellaan tassut, mutta nyt oli ihan shamppoo+hoitoaine kuuri menossa. Kyllä se oli surkian näkönen operaation ajan, mutta sitten ku pääs pois kylppäristä niin meni matot rullalle ja sohva sai semmosta kyytiä, että tyynyt vaan lenteli ku piti sätkiä ja reuhata menemään :D

03.07.2022 00:46:59
#583002 [+1] Piilota Suosittele

>>582982
Juu, koirat ui mielummin ku ovat suihkussa. Ne vissiin kokee sen nöyryyttäväks tai jotain, meidän koira oli aina korvat luimussa ja häntä maassa. Sitte ku pääs pois niin energiaboosti ja häntä heilu.

03.07.2022 00:50:32
#583006 [+-] Piilota Suosittele

>>583002
Huvittavaa nuissa rodullistetuissa, että osa on aivan armottomia vesipetoja ja toiset juoksee kirkuen karkuun jos näkevätkään vettä muualla ku vesikupissa. Meidän vanha bichon oli niin hienohelmainen herra, että se ei suostunu kävelemään nurmikolla ku pakon edessä. Nosteli käpäliään ku kissa kuumalla hiekalla. Ehei, se oli city-koira joka veteli menemään polttavalla asfaltilla ja nukku auringonpaisteessa.

[ 5 viestiä | ]