Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

Heavy metal börh >:3 Heavy metal börh >:3
kosken kaloja :3 kosken kaloja :3
Kellotan sinua veli >:3 Kellotan sinua veli >:3
Lepäilen Lepäilen
Sinne lähti eväät :3 Sinne lähti eväät :3
Biojätteitä kiitos :3 Biojätteitä kiitos :3
Näin huolletaan komeaa kesäkroppaa :3 Näin huolletaan komeaa kesäkroppaa :3
lähdätään seikkailemaan :3 lähdätään seikkailemaan :3
Tonnikalamylly Tonnikalamylly
töihin menossa töihin menossa
Onko tämä kylpy pakollinen huumon? ;__; Onko tämä kylpy pakollinen huumon? ;__;
Tasapainoinen keittiöapulainen :3 Tasapainoinen keittiöapulainen :3
Kissan peruukki Kissan peruukki
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Herätys! Herätys!
ihan lötkönä :3 ihan lötkönä :3
Ei hatuta kun käy näin :3 Ei hatuta kun käy näin :3
Raapimapuu Raapimapuu
Vain kolme... Vain kolme...
Kissan putki Kissan putki
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3 Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3
The prophecy is true! :3 The prophecy is true! :3
kissa kierteellä kierreportaissa kissa kierteellä kierreportaissa
Mäy! Mäy!
 554 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto
01.02.2020 23:22:16
[ + 4 | ]

pulmallinen peli >:3

[39157] [0.mp4] [3.6 MB] [720x720] [] []

kuivausteline

 · 

roikkuu

(22)
16.04.2025 18:49:57
#692880 [+1] Piilota Suosittele

>>692873
Kelaa jos Suomeen sallittais joku Damin punaisten lyhtyjen tyylinen konsepti. Eli vain yksi alue hallitusti missä ne muijat on kaikki vapaaehtoisia eikä ole sutenöörejä vetämässä rahaa välistä (paitsi valtio :D). Lisäks niil on siel oma liitto. En oo 100 varma mut kai joku työttömyyskassaa/rahaa edustava homma kai ?

Sit sulle tulee lappu. Siin lukee pakollinen työhönhaku ilmotus. Ja ne ottaa kyllä sut töihin jakaa persettä, vaikka kirjottaisit ettet haluu tätä työtä :D Sit @setämies tulee sun asiakkaaks. Ja vieressä poliisi valvoo että meet joka päivä töihin :D



Sä tosin olisit töissä eläkkeelle asti! Ja haluisit edelleen lisää

[ 5 viestiä | ]