Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 879 Medioita 4796

kissakuvat

nyt pelataan :3 nyt  pelataan :3
Bögs Bögs
pallo pallo
Kissan rakenne on muuttunut Kissan rakenne on muuttunut
Hieno tatuointi Hieno tatuointi
hyvää kermaa :3 hyvää kermaa :3
Hiiri Hiiri
minä vain kosken siihen vähän >:3 minä vain kosken siihen vähän >:3
mirrin hieronta mirrin hieronta
purrito purrito
Heimosenkeimo puoliltapäivin Heimosenkeimo puoliltapäivin
muhkeat viikset :3 muhkeat viikset :3
Vihannes Vihannes
Murakatsu ja Murasaurus Murakatsu ja Murasaurus
löydätkö herne kissen löydätkö herne kissen
Näääääälkä Näääääälkä
Kurpitsa :3 Kurpitsa :3
Darkness Darkness
juoksumatto juoksumatto
Tasapainoinen marjasato :3 Tasapainoinen marjasato :3
työnjohto työnjohto
Outbörhgeous :3 Outbörhgeous :3
Kuppipäät Kuppipäät
Kissagifejä Kissagifejä
 644 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto
14.11.2019 10:04:47
[ + 5 - | ]

I iz birb :3

[36666] [tiedosto.jpg] [1.33 MB] [1248x1662] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5208)  · 

linnunpönttö

 · 

lintu

(180)  · 

puu

(105)
14.11.2019 14:02:18 | 14:04:50
#270451 [+-] Piilota Suosittele

En halua tietää mitä tapahtui ennen kuin päästiin tähän pisteeseen ;___; Senkin tihulaiset >:3

Mutta niin söböt :333 Eihän tuollaisille voi olla edes vihainen ;3

14.11.2019 17:45:25
#270547 [+-] Piilota Suosittele

>>270537

Mortti ei takuulla ole unohtanut sitä yhtä kesäistä päivää kun ajoit hänet syömään lintujen sijasta salaattia ;3

"I may forgive, but I'll never forget" >:3

15.11.2019 11:45:51 | 11:46:03
#270840 [+-] Piilota Suosittele

>>270824

Juu, tästä päästäänkin taas ekaan kommenttiini >:3

"EI!"

"Kurrr?" :3


Viviksellä on kyllä asiat niin börheästi että voisi vähän joustaa lintuperheiden hyväksi, mutta minkäs börh vaistoilleen mahtaa ;__; :3

15.11.2019 11:56:05
#270844 [+-] Piilota Suosittele

>>270824 Naapurin kissa sai tappotuomion, kun söi ensin linnut pihasta ja pari viikonloppua sitten jäähdytin paistamaani porsaan paahtopaistia ikkunanlaudalla se perkele vei sen... tiesin siitä, kun kissan jäljet terassilla.
Olisi kyllä ollut helvetin hyvää kylmän kaljan kera syödä paahtopaistia prkl

[ 6 viestiä | ]