Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

Mayhemia odotellaan :3 Mayhemia odotellaan :3
ammattivaras ammattivaras
Uusi hieno aktiviteettilelu Uusi hieno aktiviteettilelu
kuinka viihdyttää pentuja kuinka viihdyttää pentuja
omavarainen kissa :3 omavarainen kissa :3
Kissa- ja Koiragifejä Kissa- ja Koiragifejä
kävin vähän ulkona kävin vähän ulkona
VIP baardit :3 VIP baardit :3
Kissaa ällöttää kamman ääni Kissaa ällöttää kamman ääni
Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
herkkuillallinen herkkuillallinen
minun vuoro :3 minun vuoro :3
Howdy pardner Howdy pardner
U mad? ;3 U mad? ;3
bendeleen händä >:3 bendeleen händä >:3
trampoliini trampoliini
Kissajuttuja Kissajuttuja
Moi :3 Moi :3
Inhon merkit Inhon merkit
Didididdidididdi :3 Didididdidididdi :3
Ihanko tosi? Ihanko tosi?
Pullea ja börheä Pullea ja börheä
tässä on börh tässä on börh
Tögs :3 Tögs :3
 602 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
12.09.2019 15:58:36
[ + 5 | ]

Kato! Tassu :3

[34193] [Chill_Out670.jpg] [0.06 MB] [600x801] [] []
Chill_Out670.jpg

kissa

(5203)  · 

tassu

(149)
12.09.2019 16:03:55 | 16:04:19
#245356 [+-] Piilota Suosittele

>>245352
Tässä on taas pari viikkoa kärvistelty helvetin kipeän ristiselän kanssa. Käy vähän kateeksi kun toisella nousee jalka melkein ajatuksen voimalla.

Lisäksi hieno tasse.

12.09.2019 16:07:34
#245359 [+-] Piilota Suosittele

>>245356

Voin sympatiseerata, koska kärsin pitkään kausittaisista ristiselkäkivuista ylipainon ja ammatinvalinnan takia. Ammatinvaihto ja liikunta auttoi.

12.09.2019 16:11:31 | 16:11:53
#245362 [+-] Piilota Suosittele

>>245359
Itse liikun paljon, mutta tää istumatyö tuhoaa paikat. Toisaalta mulla on ihan vaan syntymäpaska selkä. Välillä voi kopata vaikka pesukoneen kainaloon ja kantaa sen paikalleen. välillä taas pelkkä oleminen vihloo varpaissa saakka.

12.09.2019 16:35:41 | 16:39:48
#245378 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
Juu, en olettanutkaan ylipainoa syyksi automaagisesti. Selkäkipua vittumaisempaa on vain hammaskipu.

edit: eipä muuten olekkaan, vaikka hammaskivussa ei voi nukkua niin voi sentään liikkua

12.09.2019 16:59:54
#245392 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
>>245378
Maanantaina ois varmaan sitten niiden halkaisijaltaan 60-80cm tukkien pätkiminen jotka eivät mahdu koneeseen. Ei siinä mitään, mutta kun osa niistä painaa, ja ne pitää kantaa ja nostaa erilliseen halkasukoneeseen.

Olen nyt viikon istunut putkeen. Mulla on aina ollut paska selkä vaikka treenaan ja käyn salilla (enää harvoin).

[ 8 viestiä | ]