Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 903 Medioita 4797

kissakuvat

tämä ei ole mukava peti >:3 tämä ei ole mukava peti >:3
"Hyvä tuoksu, mutta kokeilkaapa keitettyä kukkakaalia!& "Hyvä tuoksu, mutta kokeilkaapa keitettyä kukkakaalia!&
Ensimmäinen kuva kissasta Ensimmäinen kuva kissasta
pehmeä :3 pehmeä :3
Syntymäpäivät :3 Syntymäpäivät :3
päiväunilla päiväunilla
Kyllä sensei! Kyllä sensei!
Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla
ei tykkää käärmeestä :3 ei tykkää käärmeestä :3
wierdo wierdo
et saa laulaa >:3 et saa laulaa >:3
katoppa tää katoppa tää
oli traumatisoitunut kissa :,3 oli traumatisoitunut kissa :,3
Ranskan kuningatar kylvyssä :3 Ranskan kuningatar kylvyssä :3
pullukka :3 pullukka :3
Börh, tuo aineen mukautuva viides olomuoto :3 Börh, tuo aineen mukautuva viides olomuoto :3
Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3 Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3
Viileää meininkiä Viileää meininkiä
katsoit muualle, hävisit pelin :3 katsoit muualle, hävisit pelin :3
Hyvät näkymät :3 Hyvät näkymät :3
Keppustelua terassilla :3 Keppustelua terassilla :3
vfihaan sinua mutta tykkään tuosta vfihaan sinua mutta tykkään tuosta
Deal with it!!! Deal with it!!!
Oho Oho
 1 217 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.08 MB, 6 tiedostoa
10.03.2019 16:32:54
[ + 6 - | ]

Kassid ja kiisud

[26129] [5aac63be.jpg] [0.19 MB] [1920x960] [] []
5aac63be.jpg
[26128] [7b92c842.jpg] [0.2 MB] [1920x960] [] []
7b92c842.jpg
[26127] [44b873ec.jpg] [0.21 MB] [1920x960] [] []
44b873ec.jpg
[26126] [58bf5982.jpg] [0.16 MB] [1920x960] [] []
58bf5982.jpg
[26125] [361a7119.jpg] [0.14 MB] [960x1920] [] []
361a7119.jpg
[26124] [fd213417.jpg] [0.19 MB] [1920x960] [] []
fd213417.jpg

kass

(204)  · 

kissa

(5209)  · 

kisse

(356)  · 

kiisu

 · 

kirja

(111)  · 

viro

(48)
10.03.2019 18:30:19
#169878 [+-] Piilota Suosittele

Siamilaiset ovat kyllä kusipäitä. Omakohtaista kokemusta on kahdesta ;) Tällä hetkellä vain toinen niistä on olemassa. Silläkin alkaa ikä tulla vastaan :(

[ 3 viestiä | ]